Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag startade en tråd, ang att jag skulle springa midnattsloppet för 2 veckor sen, men nu hittar jag inte den.
Vill skriva till alla som svarat på mina frågor hur det gick i Midnattsloppet.
Det började med en smileys

Det är lite klurigt att hitta sina gamla inlägg. Det saknas en funktion där man kan lista allt man skrivit.

Alla inlägg som man skrivit något i får en smiley på förstasidan. När de hamnar bland äldre diskussioner så har de ingen smiley längre. Sen kan du

Man kan även lista alla trådar med nya inlägg som man själv har skrivit i på sin startsida.

Tack, jag hittade den. Men förstod inte riktigt hur man skulle lista sina inlägg för att hitta dom;-)

På startsidan kan man välja vad det är man vill se och där väljer du helt enkelt rubriken "Olästa diskussioner som jag deltar i".

ahaaaa då förstår jag tackar

Alternativt så går du till sidan "Mina olästa diskussioner": http://www.funbeat.se/discussion/unreadthreads.aspx
De som har en smiley framför är de du deltager i. För att det ska funka så behöver du gå igenom dina diskussioner regelbundet eftersom alla in

Jag saknar också ett sätt att hitta gamla trådar där jag har varit inne och kladdat.
Förslag: En (skroll)sida "Mina diskussioner"