Quote from Guest on 15 September 2011, 22:24Blir galen på att nya listan inte visar allt. Idag fick jag skriva en drös alternativ innan jag lyckades träffa rätt på Löpning / Promenad. Snälla Olle ta tillbaka listan eller gör så att man i alla fall någonstans kan söka fram vad som finns.
Och ge oss
Blir galen på att nya listan inte visar allt. Idag fick jag skriva en drös alternativ innan jag lyckades träffa rätt på Löpning / Promenad. Snälla Olle ta tillbaka listan eller gör så att man i alla fall någonstans kan söka fram vad som finns.
Och ge oss
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:34Jag håller med angående listan, borde finnas något som typ "visa alla alternativ" eller så, speciellt om man inte vet vad som redan finns! Man kanske vill läsa igenom för att hitta inspiration till nya träningar, se vad för alternativ som finns att regist
Jag håller med angående listan, borde finnas något som typ "visa alla alternativ" eller så, speciellt om man inte vet vad som redan finns! Man kanske vill läsa igenom för att hitta inspiration till nya träningar, se vad för alternativ som finns att regist
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2011, 22:42Problemen med listan är många. Grundproblemet är förstås att det borde bara EN Löpning (som heter Löpning) och sen olika taggar om man så vill.
Om man utgår från dagens tragiska situation så är ett problem att alla alternativ kommer inte med i den expande
Problemen med listan är många. Grundproblemet är förstås att det borde bara EN Löpning (som heter Löpning) och sen olika taggar om man så vill.
Om man utgår från dagens tragiska situation så är ett problem att alla alternativ kommer inte med i den expande
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 23:04Löpning / Promenad är väl alltså att man varit ute och intervallat löpning med promenad, medan Löpning - X, är olika typer av ren löpning?
Jag kanske har helfel 😉
Löpning / Promenad är väl alltså att man varit ute och intervallat löpning med promenad, medan Löpning - X, är olika typer av ren löpning?
Jag kanske har helfel 😉
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2011, 23:26Det finns också något som heter "intervall löpning/gång"
Vad vet jag mer än att det är rörigt och oöverskådligt och allt skulle bli bättre om man bara gör som jag säger 🙂
Det finns också något som heter "intervall löpning/gång"
Vad vet jag mer än att det är rörigt och oöverskådligt och allt skulle bli bättre om man bara gör som jag säger 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 05:31Ja. Visar med all önskvärd tydlighet att träningsformerna behöver städas upp. Hierarki av typen Pass->Träningsform->Träningstyp hade löst flera problem.
Ja. Visar med all önskvärd tydlighet att träningsformerna behöver städas upp. Hierarki av typen Pass->Träningsform->Träningstyp hade löst flera problem.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 06:00Angående träningslistan. Jag som precis börjat löpa använder Löpning/promenad, springer en sträcka går nästa sträcka etc. Tycker det passar utmärkt och visar ju precis vad man gjort. Man kan ju lägga till egna kommentarer om träningspasset som förtydligar
Angående träningslistan. Jag som precis börjat löpa använder Löpning/promenad, springer en sträcka går nästa sträcka etc. Tycker det passar utmärkt och visar ju precis vad man gjort. Man kan ju lägga till egna kommentarer om träningspasset som förtydligar
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 14:14De exempel på vad Löpning/Promenad och vad Löpning/Gång kan tänkas vara som tagits upp här är alltså:
Löpning - Intervaller
(Löpintervaller med Promenad/Gång-vila.)
De exempel på vad Löpning/Promenad och vad Löpning/Gång kan tänkas vara som tagits upp här är alltså:
Löpning - Intervaller
(Löpintervaller med Promenad/Gång-vila.)
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 14:25Det som Robert efterlyser ska vara på gång men nu kommer jag inte ihåg vilken tråd jag läste det i.
Det som Robert efterlyser ska vara på gång men nu kommer jag inte ihåg vilken tråd jag läste det i.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:52Det är på gång men man vill inte inge falska förhoppningar genom att säga något datum då det ska vara klart för release. *har också läst*
Det är på gång men man vill inte inge falska förhoppningar genom att säga något datum då det ska vara klart för release. *har också läst*