Quote from Guest on 17 August 2006, 16:26Kan man stänga av komentarerna i kalendern?
Jag skriver massor, och då blir det så svåröverskådligt så jag skulle vlija kunna "stänga av" kommentarerna och bara se träning, intensitet o antal minuter.
Går det att göra - i så fall hur - om inte skulle
Kan man stänga av komentarerna i kalendern?
Jag skriver massor, och då blir det så svåröverskådligt så jag skulle vlija kunna "stänga av" kommentarerna och bara se träning, intensitet o antal minuter.
Går det att göra - i så fall hur - om inte skulle
Quote from Funbeat user on 17 August 2006, 16:36Önska kan man sig ALLTID 🙂
Nej tyvärr går det inte just nu. Jag skriver upp det i Listan.
Önska kan man sig ALLTID 🙂
Nej tyvärr går det inte just nu. Jag skriver upp det i Listan.
Quote from Funbeat user on 17 August 2006, 16:37Menar du förresten kommentarerna på respektive träningspost, eller kommentarerna på dagsnoteringarna? Eller båda?
Menar du förresten kommentarerna på respektive träningspost, eller kommentarerna på dagsnoteringarna? Eller båda?
Quote from Tini Kjellin on 17 August 2006, 17:43Ja!
Ja!
Quote from Tini Kjellin on 17 August 2006, 17:43Aha, det var inte ett logiskt eller. 🙂
Jag föreslår två inställningar, en för träningskommentarer och en för dagsnoteringskommentarer.
Aha, det var inte ett logiskt eller. 🙂
Jag föreslår två inställningar, en för träningskommentarer och en för dagsnoteringskommentarer.
Quote from Stella Nelson on 17 August 2006, 21:08Tja.. för min del så skriver jag en hel massa om varje träning - så det är den jag vill kunna släcka ner... men man kanske kan välaj båda också.... 🙂
Tja.. för min del så skriver jag en hel massa om varje träning - så det är den jag vill kunna släcka ner... men man kanske kan välaj båda också.... 🙂