Quote from Guest on 13 August 2008, 22:09Detta klassiska motionslopp körs 2009 för 42:a gången.
153 km på fina vägar runt Hjälmaren.
Detta klassiska motionslopp körs 2009 för 42:a gången.
153 km på fina vägar runt Hjälmaren.
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 22:19Hej,
Visst är det trevligt att redan nu sitta lägga in lite lopp och planera inför 2009. Så att man kan hålla fokus under vintermörkret.
Vänligen
P.
Hej,
Visst är det trevligt att redan nu sitta lägga in lite lopp och planera inför 2009. Så att man kan hålla fokus under vintermörkret.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 08:26Har kört två gånger. Lurar på att ta Hjälmaren och sedan Siljan i år!
Det har varit väldigt hög fart på hjälmaren för mig - lite för snabbt. Nästa år kanske man får börja inse ens begränsningar. Dock en riktigt trevlig bana, inte allt för mycket trafik.
Har kört två gånger. Lurar på att ta Hjälmaren och sedan Siljan i år!
Det har varit väldigt hög fart på hjälmaren för mig - lite för snabbt. Nästa år kanske man får börja inse ens begränsningar. Dock en riktigt trevlig bana, inte allt för mycket trafik.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 09:26Nedräkningen har börjat..... bara att ligga i med träningen. (t+)
Nedräkningen har börjat..... bara att ligga i med träningen. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 20:55Brukar det vara olika fartgrupper i denna tävling?
Brukar det vara olika fartgrupper i denna tävling?
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 09:28Jag körde Hjälmaren runt förra året. Några individuella starttider fanns inte då utan man ställde sig helt enkelt i kö för att sedan bli ivägsläppta i grupper om 30-40 st om jag minns rätt.
Denna typ av start gör det lätt att bilda egna fartgrupper. Sam
Jag körde Hjälmaren runt förra året. Några individuella starttider fanns inte då utan man ställde sig helt enkelt i kö för att sedan bli ivägsläppta i grupper om 30-40 st om jag minns rätt.
Denna typ av start gör det lätt att bilda egna fartgrupper. Sam
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 20:10Nu är anmälningsformuläret öppet...
http://www.orebrocyklisterna.se/site.asp?ID=229
/A
Nu är anmälningsformuläret öppet...
http://www.orebrocyklisterna.se/site.asp?ID=229
/A
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 16:14SUB fyra låter intressant! Jag och en kompis kan nog hänga på där!
Vi kanske kan se hur träningen går i vår, men det ska ju vara möjligt. Vi kan ju se!
SUB fyra låter intressant! Jag och en kompis kan nog hänga på där!
Vi kanske kan se hur träningen går i vår, men det ska ju vara möjligt. Vi kan ju se!
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 21:21Trevligt att det finns fler med siktet inställt på SUB4. Vi stämmer av en bit in på 2009.
Fler intreserade?
/Anders
Trevligt att det finns fler med siktet inställt på SUB4. Vi stämmer av en bit in på 2009.
Fler intreserade?
/Anders
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 21:39Kanske, beror på hur mycket löpning jag kan träna. Löpningen går i första hand, men om den strular kanske jag trampar runt sjön. Och då gärna under fyra timmar.
Kanske, beror på hur mycket löpning jag kan träna. Löpningen går i första hand, men om den strular kanske jag trampar runt sjön. Och då gärna under fyra timmar.