Quote from Guest on 20 April 2010, 10:19Vad ska man tänka på vid hjälmköp, förutom det uppenbara att den passar? Hur mycket ska man minst lägga på en hjälm? Vari ligger skillnaden mellan svindyr och överkomlig? Rekommendationer?
Fire away!
Vad ska man tänka på vid hjälmköp, förutom det uppenbara att den passar? Hur mycket ska man minst lägga på en hjälm? Vari ligger skillnaden mellan svindyr och överkomlig? Rekommendationer?
Fire away!
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 10:29Skillnaderna är vikt, form och hur väl ventilerad den är. Min var rätt billig och ser ut som en flugsvamp.
Skillnaderna är vikt, form och hur väl ventilerad den är. Min var rätt billig och ser ut som en flugsvamp.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:32Jag funderar också på hjälmköp. Hjälmen på bilden är snart 10 år, men jag har inte orkat bry mig.
Jag vill ha en hjälm som matchar racercykeln! 😉
Jag funderar också på hjälmköp. Hjälmen på bilden är snart 10 år, men jag har inte orkat bry mig.
Jag vill ha en hjälm som matchar racercykeln! 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:57Bättre med svart hjälm än svarta strumpor.
Bättre med svart hjälm än svarta strumpor.
Quote from Rasmus Olsson on 20 April 2010, 13:04Svarta strumpor på huvudet skyddar inte mycket.
Svarta strumpor på huvudet skyddar inte mycket.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 13:07Varför ska man ha en svart hjälm på fötterna i stället för strumpor?
Varför ska man ha en svart hjälm på fötterna i stället för strumpor?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 13:17*asg* 😀
*asg* 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 14:58fortsätter här. skulle vilja ha en hjälm som så mycket det går påminner om en gammal bananhjälm i skinn, men som ändå skyddar lite. Finns såna?
fortsätter här. skulle vilja ha en hjälm som så mycket det går påminner om en gammal bananhjälm i skinn, men som ändå skyddar lite. Finns såna?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:44.
.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:50http://www.pilotguides.com/images/content/destination_guide/asia/philippines/philippines_bananaman.jpg