Quote from Guest on 11 April 2012, 19:41Hej grabbar!
Har äntligen fått hem min nya framgaffel till MBTn och cykeln står nu i hallen nermonterad.
Gick problemfritt ända fram till den nya gaffeln ska på och man ska fästa "locket" över öppningen i röret.
Grejen som locket skruvas fast i sitter j
Hej grabbar!
Har äntligen fått hem min nya framgaffel till MBTn och cykeln står nu i hallen nermonterad.
Gick problemfritt ända fram till den nya gaffeln ska på och man ska fästa "locket" över öppningen i röret.
Grejen som locket skruvas fast i sitter j
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 19:51Köp en ny! eller så får du trycka den igenom röret.
Köp en ny! eller så får du trycka den igenom röret.
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 20:28Hmm, en sån har jag aldrig använt, går rätt bra att peta ner i röret med vad som helst så länge man sätter den på rätt håll...
Hmm, en sån har jag aldrig använt, går rätt bra att peta ner i röret med vad som helst så länge man sätter den på rätt håll...
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 20:28Det var det jag misstänkte. Får prova att trycka då!
Det var det jag misstänkte. Får prova att trycka då!
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 20:33Gick alldeles utmärkt att slå med borstskaft ner i röret. Synd bara att pojkvännen missade ett slag och träffade min hand istället.
Bara lite blå och svullen nu.
Då är det bara att lirka bort "packningen" längst ner på gamla gaffeln och trä på nya sen ä
Gick alldeles utmärkt att slå med borstskaft ner i röret. Synd bara att pojkvännen missade ett slag och träffade min hand istället.
Bara lite blå och svullen nu.
Då är det bara att lirka bort "packningen" längst ner på gamla gaffeln och trä på nya sen ä
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 20:44"Bara lite blå och svullen nu."
Pojkvännen efter ditt replikslag?
"Bara lite blå och svullen nu."
Pojkvännen efter ditt replikslag?
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 20:46Det var nära att det blev ett replikslag. Dörren och väggen fick ta den smällen istället!
Det var nära att det blev ett replikslag. Dörren och väggen fick ta den smällen istället!