Quote from Guest on 26 July 2010, 18:39Hej o hå!
Återupplivade ett gammalt cykelintresse nyligen. Köpte då mig en hybrid. Såhär i efterhand kan jag säga att det var dumt. Efter knappt 3 veckor insåg jag att race hade varit bättre.
Hur som haver.. Idag har jag snurrat runt på samtliga butiker
Hej o hå!
Återupplivade ett gammalt cykelintresse nyligen. Köpte då mig en hybrid. Såhär i efterhand kan jag säga att det var dumt. Efter knappt 3 veckor insåg jag att race hade varit bättre.
Hur som haver.. Idag har jag snurrat runt på samtliga butiker
Quote from Rasmus Olsson on 26 July 2010, 18:49Vilken tyckte du kändes skönast att sitta på eller att titta på?
Vilken tyckte du kändes skönast att sitta på eller att titta på?
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 18:53Meridorna..
Meridorna..
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 18:57Sculturan, bra bang för the buck.
Sculturan, bra bang för the buck.
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 20:48vad var det för komponenter dvs grupp och hjul det är där man kan se om det är prisvärt.
sculturan serien är fina ramar
vad var det för komponenter dvs grupp och hjul det är där man kan se om det är prisvärt.
sculturan serien är fina ramar
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 00:56Det lutar väl mest åt sculturan.
Samtliga har 105 förutom trek som har tiagra.
Men jag vet inte vilka hjul dom har, kanske någon som har stenkoll på prylar vet?
Det lutar väl mest åt sculturan.
Samtliga har 105 förutom trek som har tiagra.
Men jag vet inte vilka hjul dom har, kanske någon som har stenkoll på prylar vet?
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 09:43Jag har en "vanlig" 904 -09 och är mkt nöjd hittils, har cyklat c:a 430 mil utan problem
Jag har en "vanlig" 904 -09 och är mkt nöjd hittils, har cyklat c:a 430 mil utan problem
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 10:11Scultura eller CR1, den som känns skönast att cykla på, prova båda
Scultura eller CR1, den som känns skönast att cykla på, prova båda
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:02Det blev till slut en Giant Defy Advanced 3
Sitter och väntar på att mitt exemplar ska skruvas ihop. Den ska vara klar nu på em någon gång.
Det blev till slut en Giant Defy Advanced 3
Sitter och väntar på att mitt exemplar ska skruvas ihop. Den ska vara klar nu på em någon gång.