Quote from Guest on 23 April 2011, 06:50Hej
undrar om det finns någon som har tips på vart man kan träna på simma utomhus i Gbg området. Ska simma Vansbro Tjejsim och behöver hjälp med plats där jag kan testa min våtdräkt (som jag även letar efter...) samt få in lite träning? Någon grupp eller
Hej
undrar om det finns någon som har tips på vart man kan träna på simma utomhus i Gbg området. Ska simma Vansbro Tjejsim och behöver hjälp med plats där jag kan testa min våtdräkt (som jag även letar efter...) samt få in lite träning? Någon grupp eller
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 07:00Delsjön!
Där simmade vi i 1500 i 2010, 3000 i 2011 och i år har de tre olika distanse 1000,2500 och 5000.
vatten är ren och ingen båtar att var rädd för
Delsjön!
Där simmade vi i 1500 i 2010, 3000 i 2011 och i år har de tre olika distanse 1000,2500 och 5000.
vatten är ren och ingen båtar att var rädd för
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 07:34Triathlon Väst kör träning i Delsjön varje torsdag under säsong (från juni ungefär), där får du gärna vara med. Kolla triathlonvast.se
Edit: Bättre länk: http://triathlonvast.se/?page_id=160
Triathlon Väst kör träning i Delsjön varje torsdag under säsong (från juni ungefär), där får du gärna vara med. Kolla triathlonvast.se
Edit: Bättre länk: http://triathlonvast.se/?page_id=160
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 08:36Sisjön fungerar också utmärkt att simma i. Inga båtar eller annat störande och ofta har man sällskap av någon mer i plurret.
Sisjön fungerar också utmärkt att simma i. Inga båtar eller annat störande och ofta har man sällskap av någon mer i plurret.
Quote from Camilla Höög on 23 April 2011, 16:08Delsjön är bra för där finns alltid mycket folk (bad- och solgäster och kanotister) som kan assistera vid eventuella problem.
Delsjön är bra för där finns alltid mycket folk (bad- och solgäster och kanotister) som kan assistera vid eventuella problem.
Quote from ellen olsson on 23 April 2011, 20:23Det brukar även simmas ibland i samband med duathlonträningarna på måndagar vid Rådasjöns badplats när vattnet är varmt.
Det brukar även simmas ibland i samband med duathlonträningarna på måndagar vid Rådasjöns badplats när vattnet är varmt.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 01:48Superbra tips, tack ska kolla in dom allihopa 🙂
Simmar vansbro för första gången men jag vill ju vara lite förberedd, det är där tävlingsmänniskan i mig kommer fram.
Tack!
Superbra tips, tack ska kolla in dom allihopa 🙂
Simmar vansbro för första gången men jag vill ju vara lite förberedd, det är där tävlingsmänniskan i mig kommer fram.
Tack!
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 20:49Årets utomhuspremiär blev på långfredagen 22 april. 1000m bara för att känna på det. Igår, 24:e blev det en 2000-runda.
Delsjön hade is i vikarna för bara 14 dagar sedan, så det blev till att plocka på sig lite. Dykarluva, dubbla vantar, dyktröja under vå
Årets utomhuspremiär blev på långfredagen 22 april. 1000m bara för att känna på det. Igår, 24:e blev det en 2000-runda.
Delsjön hade is i vikarna för bara 14 dagar sedan, så det blev till att plocka på sig lite. Dykarluva, dubbla vantar, dyktröja under vå
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:31Stefan, det är ju grymt. Jädrar va plagg du pyntar på dig 😉
Hur kallt tror du att det var?
Stefan, det är ju grymt. Jädrar va plagg du pyntar på dig 😉
Hur kallt tror du att det var?
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:59Kallt? Det var ju plusgrader;). I fredags var det kanske 6 grader, men jag tyckte det kändes lite varmare igår.
Kallt? Det var ju plusgrader;). I fredags var det kanske 6 grader, men jag tyckte det kändes lite varmare igår.