Quote from Guest on 25 March 2009, 20:57Halloj alla!
Min flickväns kollega ska göra ett inköp av en racer. Jag tänkte att ni som kan något skulle kunna ge lite tips och kanske kolla upp något prisvärt. Den referensram jag fick var denna:
http://www.blocket.se/vi/20840592.htm?ca=15_sVad säger
Halloj alla!
Min flickväns kollega ska göra ett inköp av en racer. Jag tänkte att ni som kan något skulle kunna ge lite tips och kanske kolla upp något prisvärt. Den referensram jag fick var denna:
http://www.blocket.se/vi/20840592.htm?ca=15_s
Vad säger
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 21:07Rätt färg i alla fall (t+)
Rätt färg i alla fall (t+)
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 21:10Pruta ned den lite så är den ett klipp.
Pruta ned den lite så är den ett klipp.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 25 March 2009, 21:13Hur mycket bör man pruta då, David?
Dessutom hittade jag Look 486i (bara ram) för 11200:- på roslins. Visserligen 06:a men visst är det hyggligt pris?
Hur mycket bör man pruta då, David?
Dessutom hittade jag Look 486i (bara ram) för 11200:- på roslins. Visserligen 06:a men visst är det hyggligt pris?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 21:19Jag hade köpt LOOKen....
Den har legat på runt tjugo och när jag köpte kostade den 27 i listpris.Pruta ett par tusen med kontanter i näven. Ultegra är trots allt fiskerullar och på väg att förnyas(inte en dag för tidigt).
Jag hade köpt LOOKen....
Den har legat på runt tjugo och när jag köpte kostade den 27 i listpris.
Pruta ett par tusen med kontanter i näven. Ultegra är trots allt fiskerullar och på väg att förnyas(inte en dag för tidigt).
Quote from Torbjörn Ohlsson on 25 March 2009, 21:21Nu är det ju så att det är jag som funderar på looken... en jag behöver ju hjul också... Men det får väl komma senare.
Men ni tycker alltså att om killen kan komma ner ett par tusen så funkar hojjen (bianchin alltså). Killen är 185 så det borde funka, me
Nu är det ju så att det är jag som funderar på looken... en jag behöver ju hjul också... Men det får väl komma senare.
Men ni tycker alltså att om killen kan komma ner ett par tusen så funkar hojjen (bianchin alltså). Killen är 185 så det borde funka, me
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 21:25Ja, ett par tusen ned och den har rullat tusen mil max.
Ja, ett par tusen ned och den har rullat tusen mil max.