Quote from Guest on 14 March 2012, 20:52Hej alla!
Jag är en glad amatör som ska köpa en ny cykel. Tittar på 2011 års modeller då de är billigare.
Jag kommer att cykla Vätternrundan och träna innan denna tävling samt förhoppningsvis kunna vara med på kortare tävlingar så vill iaf börja nöta l
Hej alla!
Jag är en glad amatör som ska köpa en ny cykel. Tittar på 2011 års modeller då de är billigare.
Jag kommer att cykla Vätternrundan och träna innan denna tävling samt förhoppningsvis kunna vara med på kortare tävlingar så vill iaf börja nöta l
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 21:02Hej David.
Om du inte redan har titta in på CM sidan så tycker jag att du ska göra det. dom har bra priser, tycker jag. dessutom duktiga och trevliga är dom.
Denna finns nu en Wilier Izoard Ultegra 6600 (gamla mod) till
KAMPANJ Förr 19995:- nu 13995:-
Hej David.
Om du inte redan har titta in på CM sidan så tycker jag att du ska göra det. dom har bra priser, tycker jag. dessutom duktiga och trevliga är dom.
Denna finns nu en Wilier Izoard Ultegra 6600 (gamla mod) till
KAMPANJ Förr 19995:- nu 13995:-
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 21:19Tack för tipset!
Någon som har något gott eller ont om www.bikes4yourpassion.com, bara sett gamla recensioner från förra våren och äldre som var positiva men de har nästa för bra priser!
Tack för tipset!
Någon som har något gott eller ont om http://www.bikes4yourpassion.com, bara sett gamla recensioner från förra våren och äldre som var positiva men de har nästa för bra priser!