Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har nyligen kommit igång med löpningen igen och till min stora förtjusning så finns det mängder av olika sorters löp-pass att välja på när jag registrerar min träning.

Problemet är bara att vissa av namnen är på tok för långa för att visas korrekt i

Det är väldigt lite som inte syns i diagrammet och få träningstyper som går att blanda ihop med varandra. Testa att rotera diagrammet om det är något som inte riktigt syns.

Jag anser att förkortningar gör att det blir ännu svårare att förstå vad för trän

Kan jag rotera diagramet?

Det skulle ju eventuellt kunna lösa problemet,
hur gör jag isf.

Kan hålla med till viss del om att det kan gå att misstolka en träningstyp för en annan,

men jag ser egentligen inget problem med att förkortningarna för just löp

Högerklicka på diagrammet och välj enable rotation.

Tack för hjälpen Anders, men det va inte heller ultimat.

Fick snurra runt fram och tillbaka en bra stund för å hitta ett läga där iaf de viktigaste träningsposterna syntes men till mitt stora förtret så sparades ju inte rotationen till nästa besök så när

Jag brukar faktiskt också reagera på samma sak. Spalten där diagrammet ligger i är för liten, vilket gör det svårt att läsa ut längre namn. Speciellt när man använder flera typer av löpning, cykling, spinning osv.

Det finns ingen som är kunnig på GreaseMonkey/Stylish-script som skulle kunna fixa till layouten lite? T ex bredda vissa kolumner?

Det finns massor av script till andra siter, kolla t ex för Gmail på http://userscripts.org/scripts/search?q=Gmail eller ht