Quote from Guest on 12 March 2014, 19:49Hej.
Har precis köpt en beg triathloncykel och har skruvat och donat lite med inställningarna.
Har nu filmat när jag cyklar på trailern ifall någon kunnig vill kika på filmen och kommentera ifall något är galet?
Svara gärna med mailadress så kan jag sk
Hej.
Har precis köpt en beg triathloncykel och har skruvat och donat lite med inställningarna.
Har nu filmat när jag cyklar på trailern ifall någon kunnig vill kika på filmen och kommentera ifall något är galet?
Svara gärna med mailadress så kan jag sk
Quote from Funbeat user on 12 March 2014, 19:59Låter optimistiskt om du tror att man kan göra mycket bara genom att titta på ett filmklipp 🙂
Men det skadar ju sällan att vara optimistisk!
Eftersom jag inte vill göra bike fit på video så avstår jag gärna från att kommentera. Men jag rekommenderar at
Låter optimistiskt om du tror att man kan göra mycket bara genom att titta på ett filmklipp 🙂
Men det skadar ju sällan att vara optimistisk!
Eftersom jag inte vill göra bike fit på video så avstår jag gärna från att kommentera. Men jag rekommenderar at
Quote from Funbeat user on 12 March 2014, 21:17Du kommer nog få lite mer hjälp om du lägger upp filmen på youtube eller liknande.
Du kommer nog få lite mer hjälp om du lägger upp filmen på youtube eller liknande.