Quote from Guest on 7 June 2011, 14:50Hej! Jag har problem med en zefal Co. Pump! Min bror provade den förra året(hans) men inget hände och när han skruva ur patronen så pyste det ur.. Idag när jag skulle prova skiten så hände exakt samma sak, står att man ska skruva dit patronen sen ska man
Hej! Jag har problem med en zefal Co. Pump! Min bror provade den förra året(hans) men inget hände och när han skruva ur patronen så pyste det ur.. Idag när jag skulle prova skiten så hände exakt samma sak, står att man ska skruva dit patronen sen ska man
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 15:00Skruva ur den är typiskt dåligt, engångspatronen punkteras när du skruvar i den, den går inte att ta bort igen utan att den töms.
Skruva ur den är typiskt dåligt, engångspatronen punkteras när du skruvar i den, den går inte att ta bort igen utan att den töms.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 15:32har du öppnat ventilen? (H)
har du öppnat ventilen? (H)
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 16:43Vadå, finns det en ventil på själva pumpen och om det är cykelventilerna så absolut, pyste ju ur luften för att testa pumpa..
Vadå, finns det en ventil på själva pumpen och om det är cykelventilerna så absolut, pyste ju ur luften för att testa pumpa..
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 16:45Är det inte enklare med en vanlig handpump?
Är det inte enklare med en vanlig handpump?
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 08:15Har för mig man ska skruva i patronen i botten, sen lossa den typ ett kvarts varv, sen trycka på knappen
Har för mig man ska skruva i patronen i botten, sen lossa den typ ett kvarts varv, sen trycka på knappen
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 08:29Det finns ju olika modeller så det är lite svårt att spekulera i hur man ska gå till väga i just det här fallet. De allra enklaste öppnar helt enkelt så fort man gängar på dem på munstycket medan det finns andra modeller som kräver knapptryckning eller an
Det finns ju olika modeller så det är lite svårt att spekulera i hur man ska gå till väga i just det här fallet. De allra enklaste öppnar helt enkelt så fort man gängar på dem på munstycket medan det finns andra modeller som kräver knapptryckning eller an
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 12:55Bruk heller en vanlig minipump. Om din gasspump pajar så står du der med en
"hvis" ting i brevlådan, 30-70 km. hemmeifrån.
Bruk heller en vanlig minipump. Om din gasspump pajar så står du der med en
"hvis" ting i brevlådan, 30-70 km. hemmeifrån.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:36Lär dig använda din gaspump. "Om din vanliga pump pajar så står du der med en "hvis" ting i brevlådan, 30-70 km. hemmeifrån"... 😉
Lär dig använda din gaspump. "Om din vanliga pump pajar så står du der med en "hvis" ting i brevlådan, 30-70 km. hemmeifrån"... 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 22:46Jeg kan anvenda den, men av erfaring har jeg med minnipumpen fra ...... mins inte. 🙂
Jeg kan anvenda den, men av erfaring har jeg med minnipumpen fra ...... mins inte. 🙂