Quote from Guest on 10 August 2011, 19:13Hej!
Jag vill cykla runt uppsala generellt, men oftast mellan Uppsala-Morgongåva/Heby.
Finns det ngn som kan tippda om bra väg att cykla?
Ngn bra cykelkarta?🙂
Hej!
Jag vill cykla runt uppsala generellt, men oftast mellan Uppsala-Morgongåva/Heby.
Finns det ngn som kan tippda om bra väg att cykla?
Ngn bra cykelkarta?
🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 19:23Väg 72 är väl rak och fin om du ska från ena till det andra stället?
Väg 72 är väl rak och fin om du ska från ena till det andra stället?
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 19:34272an, sen svänga in och kör småvägar över Östfora, Julmyra, Vansjö m.m..
272an är iofs inte världens mest cykelbara, men när det är mindre bilar så är det inga problem (inte annars heller, men det känns onödigt att cykla på 90-väg om den dessutom är vä
272an, sen svänga in och kör småvägar över Östfora, Julmyra, Vansjö m.m..
272an är iofs inte världens mest cykelbara, men när det är mindre bilar så är det inga problem (inte annars heller, men det känns onödigt att cykla på 90-väg om den dessutom är vä
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 20:47Lite mindre trafikerade vägar:
Bälinge-Skuttunge-Björklinge-Harbo-Huddunge-Heby (ca 8mil)
Inte den närmaste vägen dock.
Lite mindre trafikerade vägar:
Bälinge-Skuttunge-Björklinge-Harbo-Huddunge-Heby (ca 8mil)
Inte den närmaste vägen dock.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:22maps.google.se
maps.google.se
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 22:25Kom till Cykel & Skidstället på måndagar klockan 18 eller Team Sportia på torsdagar så cyklas det i grupp runt Uppsala. Jag har bara kört Cykel & Skidstället och vi brukar vara 10-15 personer. Team Sportia harup emot 100 cyklister har jag hört men jag tri
Kom till Cykel & Skidstället på måndagar klockan 18 eller Team Sportia på torsdagar så cyklas det i grupp runt Uppsala. Jag har bara kört Cykel & Skidstället och vi brukar vara 10-15 personer. Team Sportia harup emot 100 cyklister har jag hört men jag tri
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 22:30Jag och en jobbarkompis kommer ta Hebyrundan i morgon efter jobbet (blir nog start vid 18 någonting, blir ju mörkt fört nu). Det är ca 5.5 mil så om du vill hänga med så skicka ett PM.
Jag och en jobbarkompis kommer ta Hebyrundan i morgon efter jobbet (blir nog start vid 18 någonting, blir ju mörkt fört nu). Det är ca 5.5 mil så om du vill hänga med så skicka ett PM.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 22:42Som tur är delas de 100 pers. upp i lite olika grupper, brukar finnas minst 3 olika fartgrupper, och vid tillfällen då det är uppemot 100 pers. blir det ännu fler grupper.
Kul med så stort intresse för landsvägscykling (t+)Kul att de olika cykelbutikern
Som tur är delas de 100 pers. upp i lite olika grupper, brukar finnas minst 3 olika fartgrupper, och vid tillfällen då det är uppemot 100 pers. blir det ännu fler grupper.
Kul med så stort intresse för landsvägscykling (t+)
Kul att de olika cykelbutikern
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 23:10Jag har hört att ski total kör MTB åkning. Vet inte vilken kväll dock.
Jag har hört att ski total kör MTB åkning. Vet inte vilken kväll dock.
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 23:06Sprang förbi Skitotal i veckan. Deras MTB-cykling är på tisdagar. Tiden la jag inte på minne eftersom jag håller mig på landsvägen.
CK Uni kör annars MTB-träning mån, ons, lör. Se www.ckuni.com för mer info. Och även landsvägsträning tis, tors, lör, sön.
Sprang förbi Skitotal i veckan. Deras MTB-cykling är på tisdagar. Tiden la jag inte på minne eftersom jag håller mig på landsvägen.
CK Uni kör annars MTB-träning mån, ons, lör. Se http://www.ckuni.com för mer info. Och även landsvägsträning tis, tors, lör, sön.