Quote from Guest on 10 February 2014, 23:01Ska köpa hjul till min TT-cykel (Specialized Shiv Pro) och har tittat på Planet X, eftersom budgeten är begränsad och jag hört gott om dem. Vill även kunna använda dem på lopp på min linjecykel (Merida Ride lite), om det funkar? Men hur vet jag vilken höj
Ska köpa hjul till min TT-cykel (Specialized Shiv Pro) och har tittat på Planet X, eftersom budgeten är begränsad och jag hört gott om dem. Vill även kunna använda dem på lopp på min linjecykel (Merida Ride lite), om det funkar? Men hur vet jag vilken höj
Quote from Ulrika Ekelund on 10 February 2014, 23:11Om det är märkesspecifikt Planet-X kan du dra iväg ett mail till Luke på Dragstra Sports Promotion. Han är återförsäljare av Planet-X. Hjälpsam och trevlig som tusan.
Om det är märkesspecifikt Planet-X kan du dra iväg ett mail till Luke på Dragstra Sports Promotion. Han är återförsäljare av Planet-X. Hjälpsam och trevlig som tusan.
Quote from Funbeat user on 12 February 2014, 16:37CT45 verkar onekligen vända lite upp och ner på tidigare sanningar...
Det kan också vara bra att tänka på om du ska ha kanttråd eller tub. PlanetX utbud av kanttrådshjul har i alla fall tidigare varit begränsat - de med högre profil än 60 mm har bara fu
CT45 verkar onekligen vända lite upp och ner på tidigare sanningar...
Det kan också vara bra att tänka på om du ska ha kanttråd eller tub. PlanetX utbud av kanttrådshjul har i alla fall tidigare varit begränsat - de med högre profil än 60 mm har bara fu
Quote from Funbeat user on 12 February 2014, 20:45Jag kör på deras Clincher60 och har inte haft några problem. Jag har inga andra utan de får sitta på i ur och skur. Jag är nöjd men om jag skulle köpa idag skulle jag köpa ett par CT45. Jag vill köra med 25mm däck för bättre Ironmankomfort och jag tror me
Jag kör på deras Clincher60 och har inte haft några problem. Jag har inga andra utan de får sitta på i ur och skur. Jag är nöjd men om jag skulle köpa idag skulle jag köpa ett par CT45. Jag vill köra med 25mm däck för bättre Ironmankomfort och jag tror me
Quote from Funbeat user on 12 February 2014, 21:05Tack för era svar! Jag kommer gå på CT45:orna! 🙂
Tack för era svar! Jag kommer gå på CT45:orna! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 13:17Midda!
Våldtar tråden lite granna. Kan få köpa dessa till ett bra pris, är de ok nog för 180km Kalmar, eller är era rekommendationer om CT45-orna bättre?SHIMANO RS80-C50 HJULSET KANTTRÅD 50MM
//Ljungan
Midda!
Våldtar tråden lite granna. Kan få köpa dessa till ett bra pris, är de ok nog för 180km Kalmar, eller är era rekommendationer om CT45-orna bättre?
SHIMANO RS80-C50 HJULSET KANTTRÅD 50MM
//Ljungan
Quote from Funbeat user on 11 March 2014, 21:52Det beror väl på hur bra priset är antar jag. De verkar inte lika vida vilket ju teoretiskt skulle göra dem mer vindkänsliga. Bägge duger bra för Kalmarcykling i alla fall...
Det beror väl på hur bra priset är antar jag. De verkar inte lika vida vilket ju teoretiskt skulle göra dem mer vindkänsliga. Bägge duger bra för Kalmarcykling i alla fall...