Quote from Guest on 8 March 2012, 15:45tänkte cykla lite mer i år och då vill jag ha och ha och ha...men plånboken vill inte ge.
så då blir hjärnan frustrerad över att surfa runt som en tok och försöka göra sig en överblick hehe
har en lowlevel räser som jag tänkte ha andra hjul på under mot
tänkte cykla lite mer i år och då vill jag ha och ha och ha...men plånboken vill inte ge.
så då blir hjärnan frustrerad över att surfa runt som en tok och försöka göra sig en överblick hehe
har en lowlevel räser som jag tänkte ha andra hjul på under mot
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 15:55Höj ribban något mer, 6-8 KSEK, samt bra däck t ex Conti 4000S. Då kommer du uppleva skillnad. Värsta är, du kommer inte slänga på sunkhjulen igen.. utan du kommer behöva köpa nåt i mellanklass... o sen är det kööööört 🙂
Höj ribban något mer, 6-8 KSEK, samt bra däck t ex Conti 4000S. Då kommer du uppleva skillnad. Värsta är, du kommer inte slänga på sunkhjulen igen.. utan du kommer behöva köpa nåt i mellanklass... o sen är det kööööört 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 15:58Du måste upp några tusen för att komma bort ifrån pendlingshjulen.
Köp ett par 28/28 eller 32/28-ekrade hjul med bra nav och lämpliga fälgar.
Du måste upp några tusen för att komma bort ifrån pendlingshjulen.
Köp ett par 28/28 eller 32/28-ekrade hjul med bra nav och lämpliga fälgar.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 16:10Ställ dig på kö för ett par Dura Ace C24, mest hjul för pengarna IMHO 🙂
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=SHI0972
/M
Ställ dig på kö för ett par Dura Ace C24, mest hjul för pengarna IMHO 🙂
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=SHI0972
/M
Quote from Berit Bengtson on 8 March 2012, 16:16Christoffer:
Jag skulle undvika Veltec-hjulen, dels är de inte särskilt lätta: 1550g
Men allvarligare är att de har en låg maxvikt på cyklisten
"• geeignet für Fahrer bis max. 80kg"
Även om du väger under 80kg betyder det TROLIGEN att hjulen är alldeles f
Christoffer:
Jag skulle undvika Veltec-hjulen, dels är de inte särskilt lätta: 1550g
Men allvarligare är att de har en låg maxvikt på cyklisten
"• geeignet für Fahrer bis max. 80kg"
Även om du väger under 80kg betyder det TROLIGEN att hjulen är alldeles f
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 16:23Tack o lov har inte alla Bäckstedts vikt att dras med.
Tack o lov har inte alla Bäckstedts vikt att dras med.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 16:37Nu är jag verkligen inte nån expert på detta. Men de Fulcrum Racing 5 jag köpte nästan nya på Blocket för typ 1000:- har funkat väldigt bra på ett antal 100 mil jobbpendling för mig med kroppsvikt runt 95 kg. O ett rejält lyft från de Linus-hjul som satt
Nu är jag verkligen inte nån expert på detta. Men de Fulcrum Racing 5 jag köpte nästan nya på Blocket för typ 1000:- har funkat väldigt bra på ett antal 100 mil jobbpendling för mig med kroppsvikt runt 95 kg. O ett rejält lyft från de Linus-hjul som satt
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 20:23"upp ett par tusen" hehe ajm so sårry inte här
det är ju inte bara hjulet som skall till...
vill till cyclecamp oxå...köra några lopp...mm mm
familj på det så är min ekvation mättadjo jag tittar igenom happy då och då, måste ha missat 5orna
skall kolla
"upp ett par tusen" hehe ajm so sårry inte här
det är ju inte bara hjulet som skall till...
vill till cyclecamp oxå...köra några lopp...mm mm
familj på det så är min ekvation mättad
jo jag tittar igenom happy då och då, måste ha missat 5orna
skall kolla
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 20:28Alpha340 står det NoTubes på...kan man fortfarande trycka på kanttrådsdäck?
Alpha340 står det NoTubes på...kan man fortfarande trycka på kanttrådsdäck?
Quote from ellen olsson on 8 March 2012, 20:34De är definitivt inte gjorda för tubdäck. 🙂
De är definitivt inte gjorda för tubdäck. 🙂