Quote from Guest on 12 August 2009, 23:06http://www.figmo.com.tw/html/product/pro_show.aspx?num=27&kind3=Wheelset&kind3_num=500&kind=Bicycle&kind2=Components
Tex dessa. Är det någon som har erfarenhet av dem eller andra hjul av samma fabrikat? Jag hade inte hört talas om dem alls innan jag såg
Tex dessa. Är det någon som har erfarenhet av dem eller andra hjul av samma fabrikat? Jag hade inte hört talas om dem alls innan jag såg
Quote from ellen olsson on 12 August 2009, 23:16Hör med El Paradisio på Happy. Han har plockat hem ett gäng. Det innebär att det finns en del happyiter som kör omkring med sådana hjul.
Hör med El Paradisio på Happy. Han har plockat hem ett gäng. Det innebär att det finns en del happyiter som kör omkring med sådana hjul.
Quote from Berit Bengtson on 13 August 2009, 10:38Edge-hjulen använder Gigantex-fälgar.
Det är mååånga som använder Gigantex-fälgar i sina hjul
Även om resten av hjule, dvs nav o ekrar, inte är så bra kan det löna sig att återanvända fälgarna med andra nav och ekrar.Att Gigantex-fälgarna kan ge riktigt
Edge-hjulen använder Gigantex-fälgar.
Det är mååånga som använder Gigantex-fälgar i sina hjul
Även om resten av hjule, dvs nav o ekrar, inte är så bra kan det löna sig att återanvända fälgarna med andra nav och ekrar.
Att Gigantex-fälgarna kan ge riktigt