Quote from Guest on 22 April 2009, 12:50Brunna, Kungsängen
Veteranklasserna ingår i Svenska Veterancupen
30 km
http://www.fredrikshof.se/4707
Brunna, Kungsängen
Veteranklasserna ingår i Svenska Veterancupen
30 km
http://www.fredrikshof.se/4707
Quote from ellen olsson on 22 April 2009, 13:00Tävlingspremiär med nycykeln?
Tävlingspremiär med nycykeln?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 13:00Nope... tredje gången gillt.
Nope... tredje gången gillt.
Quote from ellen olsson on 22 April 2009, 13:03Jag syftar inte på "fjuttävlingar" utan lite större SCF-sanktionerade tävlingar med en kommissarie som kollar att din cykel uppfyller kraven i reglerna.
Jag syftar inte på "fjuttävlingar" utan lite större SCF-sanktionerade tävlingar med en kommissarie som kollar att din cykel uppfyller kraven i reglerna.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:09Det är inte den teoretiska nivån på tävlingen som avgör insatsens värde. Större att cykla fort runt kvarteret än långsamt på nån flådig tävling långt borta.
Det är inte den teoretiska nivån på tävlingen som avgör insatsens värde. Större att cykla fort runt kvarteret än långsamt på nån flådig tävling långt borta.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:36Jepp.
Jepp.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 17:22Har ingen cykel till detta lopp... får väl bli funkis istället och heja på er! Kör hårt!
Har ingen cykel till detta lopp... får väl bli funkis istället och heja på er! Kör hårt!
Quote from Fredrik Närenfors on 23 April 2009, 21:06Nu hänger jag inte med på vad du snackar om Fredrik. Hofvet tempot är definitivt en SCF sanktionerad tävling där en kommisarie mycket väl kan komma fram och inspektera din cykel.
Nu hänger jag inte med på vad du snackar om Fredrik. Hofvet tempot är definitivt en SCF sanktionerad tävling där en kommisarie mycket väl kan komma fram och inspektera din cykel.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 21:56Fredrik menade att det var första gången för Charlottas cykel på en riktig tävling, då hon sade att det var tredje gången hon luftade den.
Fredrik menade att det var första gången för Charlottas cykel på en riktig tävling, då hon sade att det var tredje gången hon luftade den.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:11Tror snarare att Fredrik menar att SMACK-tempo och Köpings partempo inte är "riktiga" tävlingar.
Tror snarare att Fredrik menar att SMACK-tempo och Köpings partempo inte är "riktiga" tävlingar.