Quote from Guest on 22 December 2008, 13:22När "forum" delan gjordes om så att debbatten delas i flera sidor då det blir många inlägg, saknar jag en pil som motsvarar hoppa till sista sidan. I dagsläget finns sidnummer och hoppa från sida till sida. Jag saknar den andra pil som tar mig direkt till
När "forum" delan gjordes om så att debbatten delas i flera sidor då det blir många inlägg, saknar jag en pil som motsvarar hoppa till sista sidan. I dagsläget finns sidnummer och hoppa från sida till sida. Jag saknar den andra pil som tar mig direkt till
Quote from Magnus Gelang on 22 December 2008, 13:32Varför vill du hamna direkt på sista sidan? Vill du inte hamna vid första olästa inlägget?
Varför vill du hamna direkt på sista sidan? Vill du inte hamna vid första olästa inlägget?
Quote from Therese Woodhill on 22 December 2008, 13:36Nej! För ibland är det bara en massa gidder i en hel sida som lat som jag är inte orkar läsa. Eller så har det redan gjort så många inlägg så att när man själv vill svara på den första frågan av den ursprungliga postaren(första inlägget) har det blivit et
Nej! För ibland är det bara en massa gidder i en hel sida som lat som jag är inte orkar läsa. Eller så har det redan gjort så många inlägg så att när man själv vill svara på den första frågan av den ursprungliga postaren(första inlägget) har det blivit et
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 13:39Är inte sista siffran också sista sidan? Varför skulle man klicka på nåt annat?
Är inte sista siffran också sista sidan? Varför skulle man klicka på nåt annat?
Quote from Therese Woodhill on 22 December 2008, 13:40För man är lat. "(Ja för jag är så j*vla lat att jag orkar inte kolla vilken sida som är sist och trycka på det nummer.)"
För man är lat. "(Ja för jag är så j*vla lat att jag orkar inte kolla vilken sida som är sist och trycka på det nummer.)"
Quote from Magnus Gelang on 22 December 2008, 13:43Men man vet ju inte om det är jidder (men ja man kan misstänka) om man inte läser 😀
Svara på ursprungsfrågan kan du göra utan att gå till sista sidan,,,längst ner på alla sidor i en diskussion finns ju knappen "svara" 🙂
Men man vet ju inte om det är jidder (men ja man kan misstänka) om man inte läser 😀
Svara på ursprungsfrågan kan du göra utan att gå till sista sidan,,,längst ner på alla sidor i en diskussion finns ju knappen "svara" 🙂
Quote from Magnus Gelang on 22 December 2008, 13:44Och jo en sak till,,,om du är lat. Tryck End så hamnar du längst ner på sidan och sen klickar du på sista numret och vips så är du på sista sidan 😀
Och jo en sak till,,,om du är lat. Tryck End så hamnar du längst ner på sidan och sen klickar du på sista numret och vips så är du på sista sidan 😀
Quote from Therese Woodhill on 22 December 2008, 13:48Ja det finns många lösningar, men de matchar inte mitt önskamål. Jag VILL ha den knappen.
Så det står på min önskalista, och det är snart jul har jag hört. Så då kanske jag får den i julklapp. 🙂
Ja det finns många lösningar, men de matchar inte mitt önskamål. Jag VILL ha den knappen.
Så det står på min önskalista, och det är snart jul har jag hört. Så då kanske jag får den i julklapp. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 22 December 2008, 14:03Jadå, du FÅR ha den på din önskelista 😀
Jadå, du FÅR ha den på din önskelista 😀