Quote from Guest on 28 June 2011, 20:48Förut när jag laddat in data från min Garmin så har jag haft möjlighet att redigera den innan den laddas upp i min träningskalender, nu kommer jag bara till en sida där det står att inläsningen är klar och sen en länk till min träningskalender, varför bli
Förut när jag laddat in data från min Garmin så har jag haft möjlighet att redigera den innan den laddas upp i min träningskalender, nu kommer jag bara till en sida där det står att inläsningen är klar och sen en länk till min träningskalender, varför bli
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 20:58Jag har samma problem.
Träningen igår gick bra, men inte den idag.
Jag får dessutom inte med mig kartan med rundan. Den är dock med i GTC och på jogg.se
Jag har samma problem.
Träningen igår gick bra, men inte den idag.
Jag får dessutom inte med mig kartan med rundan. Den är dock med i GTC och på jogg.se
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 21:01Har samma problem!
Har samma problem!
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 21:05Lustigt! Hoppas bara att det är något tillfälligt med tanke på att fler verkar ha samma problem!
Lustigt! Hoppas bara att det är något tillfälligt med tanke på att fler verkar ha samma problem!
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 21:31Samma här (t-)
Samma här (t-)
Quote from Camilla Höög on 28 June 2011, 22:15Upptäckte det idag också. Jag tycker att det är smidigare. Allt går mycket snabbare. Extra bra att rundorna inte kom med eftersom jag alltid raderar dem ändå.
Fast hur får man med rundorna om man vill ha in dem?Edit:
Info står längst upp:
"Listan nedan
Upptäckte det idag också. Jag tycker att det är smidigare. Allt går mycket snabbare. Extra bra att rundorna inte kom med eftersom jag alltid raderar dem ändå.
Fast hur får man med rundorna om man vill ha in dem?
Edit:
Info står längst upp:
"Listan nedan
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:22Samma problem här. Men det finns en work-around tilla Olle har löst problemet: Klicka i den lilla rutan under "avbryt" på sidan när man ska välja vilka pass som ska läsas in så får man redigera OCH kartan laddar in om man nu kör med en GPS.
Rutan man ska
Samma problem här. Men det finns en work-around tilla Olle har löst problemet: Klicka i den lilla rutan under "avbryt" på sidan när man ska välja vilka pass som ska läsas in så får man redigera OCH kartan laddar in om man nu kör med en GPS.
Rutan man ska
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:53Omvägen fungerade. (t+)
Det duger för migTackar för hjälpen!
Omvägen fungerade. (t+)
Det duger för mig
Tackar för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 23:37Tack Anna!
Tack Anna!
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 09:22Det fungerar nu igen precis som vanligt.
Det fungerar nu igen precis som vanligt.