Quote from Guest on 3 July 2010, 16:0110,8km
http://www.hogbyif.se/friidrott/
10,8km
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 16:11Det är mycket varitation på underlaget. sand, gräs, grus. det varierar även i sin fasthet. ta med båda. beroende på vädret. men jag tror att orienteringsskorna kommer att passa bäst. Vilka använder du när du skall ta dig över kostängsel?
Det är mycket varitation på underlaget. sand, gräs, grus. det varierar även i sin fasthet. ta med båda. beroende på vädret. men jag tror att orienteringsskorna kommer att passa bäst. Vilka använder du när du skall ta dig över kostängsel?
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 18:30Jag sprang i Vibram FiveFingers Classic på Hornsjön förra året och det var inga problem. Vädret då var det värsta tänkbara med verkligt monsunregn och åska... lite lerigt i skogen men det var lika besvärligt oavsett vilka skor man använde...:)
Skulle jag
Jag sprang i Vibram FiveFingers Classic på Hornsjön förra året och det var inga problem. Vädret då var det värsta tänkbara med verkligt monsunregn och åska... lite lerigt i skogen men det var lika besvärligt oavsett vilka skor man använde...:)
Skulle jag
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 18:43Jag har gubbvader och en sisådär löpteknik, så det måste vara hyfsat mjukt för att inte spänna mig om jag tar O-skorna. Men dom är favoriterna annars. (Får man göra en regndans, eller är det taskigt mot er andra???)
Kostängsel med el kryper man helst und
Jag har gubbvader och en sisådär löpteknik, så det måste vara hyfsat mjukt för att inte spänna mig om jag tar O-skorna. Men dom är favoriterna annars. (Får man göra en regndans, eller är det taskigt mot er andra???)
Kostängsel med el kryper man helst und
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 21:04Ajaj ojoj det bidde en familjeresa till Karlskrona istället. Löpningen kommer i typ tredje hand när det gäller sånt, bara att gilla läget...
Tack för era svar och ha en härlig tur runt sjön!
Ajaj ojoj det bidde en familjeresa till Karlskrona istället. Löpningen kommer i typ tredje hand när det gäller sånt, bara att gilla läget...
Tack för era svar och ha en härlig tur runt sjön!