Quote from Guest on 17 February 2010, 19:46Jag har snackat me killen o han lever under illusionen att han ska vara nån form av striker i laget... Personligen vet ja inte om ja ens har förtroende för honom som "waterboy" men eftersom han e en polare kan e ja villig att placera han i målet, som en a
Jag har snackat me killen o han lever under illusionen att han ska vara nån form av striker i laget... Personligen vet ja inte om ja ens har förtroende för honom som "waterboy" men eftersom han e en polare kan e ja villig att placera han i målet, som en a
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 19:56Mmmm jag har funderat lite på det där jag med. Vi har ju även ett problem till. Det problemet stavas David. Men om vi gör så att dom får stå en halvlek var, och resterande tid husera på bänken så måste dom väl ändå bli nöjda. Om vi även tar med oss en fes
Mmmm jag har funderat lite på det där jag med. Vi har ju även ett problem till. Det problemet stavas David. Men om vi gör så att dom får stå en halvlek var, och resterande tid husera på bänken så måste dom väl ändå bli nöjda. Om vi även tar med oss en fes
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 14:05Mkt bra förslag där Carle, *imponerad*. Märks att du har god kännedom om båda herrarna o har vana av att "hantera" dem. Känns som en stor sten numera fallit från mitt bröst, och drömen att korpen äventyret ska utvecklas till en framgångssaga för Old Boys
Mkt bra förslag där Carle, *imponerad*. Märks att du har god kännedom om båda herrarna o har vana av att "hantera" dem. Känns som en stor sten numera fallit från mitt bröst, och drömen att korpen äventyret ska utvecklas till en framgångssaga för Old Boys