Quote from Guest on 5 August 2014, 10:49ca 87 km, med cirka 6000 meter höjd vinst i semi-autonomi mat och vatten OMEGNA start från 05:00 -. Maximal tid för att slutföra kursen 24 timmar
Deltagande i evenemanget innebär godkännande utan förbehåll av förordningen i sin del(Google translate)
ca 87 km, med cirka 6000 meter höjd vinst i semi-autonomi mat och vatten OMEGNA start från 05:00 -. Maximal tid för att slutföra kursen 24 timmar
Deltagande i evenemanget innebär godkännande utan förbehåll av förordningen i sin del
(Google translate)
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 10:59Höjdprofilen ser riktigt elak ut, typ 600-700 meters höjdstigning efter 8 mil är det nog svårt att hålla humöret uppe.
Höjdprofilen ser riktigt elak ut, typ 600-700 meters höjdstigning efter 8 mil är det nog svårt att hålla humöret uppe.
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 11:30Jo Niklas, humöret får man odla en lång tid innan..du springer ju mega långt och bra:) kan tänka mig att du också odlar den.
Jo Niklas, humöret får man odla en lång tid innan..du springer ju mega långt och bra:) kan tänka mig att du också odlar den.
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 11:36I mitt nästa liv hoppas jag att jag återföds närmare alperna eller anderna o.O
Får väl fundera på att göra som Emelie Forsberg och flytta.
I mitt nästa liv hoppas jag att jag återföds närmare alperna eller anderna o.O
Får väl fundera på att göra som Emelie Forsberg och flytta.
Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 11:50Runt Alperna är fin, det är dit jag drar vid pansionen 🙂
Runt Alperna är fin, det är dit jag drar vid pansionen 🙂