Quote from Guest on 3 April 2012, 21:09Vi firar att vi blir 100 000 invånare i Huddinge!
Välkommen till att springa ”100 000 dm” på Jubileumsloppet. Start och mål vid vackra Fullersta Gård.
Huddinge kommun i samarbete med Huddinge AIS och Snättringe SK kommer att arrangera Jubileumsloppet lö
Vi firar att vi blir 100 000 invånare i Huddinge!
Välkommen till att springa ”100 000 dm” på Jubileumsloppet. Start och mål vid vackra Fullersta Gård.
Huddinge kommun i samarbete med Huddinge AIS och Snättringe SK kommer att arrangera Jubileumsloppet lö
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 21:19Äsch då, ett lopp precis bakom knuten och så ska jag springa i Bromma samma dag 🙁
Äsch då, ett lopp precis bakom knuten och så ska jag springa i Bromma samma dag 🙁
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 17:59Nån som har några tankar och synpunkter på det här loppet?
Är själv ute efter något snabbt lättsprunget millopp nu i maj/juni. De kör tydligen med farthållare på 40, 45, 50 och 60 min. Har inte provat att springa med det tidigare så det låter lite kul a
Nån som har några tankar och synpunkter på det här loppet?
Är själv ute efter något snabbt lättsprunget millopp nu i maj/juni. De kör tydligen med farthållare på 40, 45, 50 och 60 min. Har inte provat att springa med det tidigare så det låter lite kul a
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 18:17Tävlingens Facebooksida har i alla fall lite mer info än den aningen knapphändiga infon som Huddinge Kommun bjuder på:
http://www.facebook.com/Huddingesjubileumslopp
Satsar du på sub40 så får du ju hänga med Huddinges stolthet, nyblivna Europamästarinna
Tävlingens Facebooksida har i alla fall lite mer info än den aningen knapphändiga infon som Huddinge Kommun bjuder på:
http://www.facebook.com/Huddingesjubileumslopp
Satsar du på sub40 så får du ju hänga med Huddinges stolthet, nyblivna Europamästarinna
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 18:42Jo där har jag varit inne. Var nyfiken på vad ni andra tycker.
Absolut, fint löpsällskap 🙂
Jo där har jag varit inne. Var nyfiken på vad ni andra tycker.
Absolut, fint löpsällskap 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 22:06Jag har anmält mig till 10 km.
Mitt mål är att hänga med sub40 första varvet och därmed springa under 20min på 5km för första gången. Man får passa på när man nu får så fin draghjälp. Sedan blir det nog bara att överleva varv 2.Loppet kommer nog kännas
Jag har anmält mig till 10 km.
Mitt mål är att hänga med sub40 första varvet och därmed springa under 20min på 5km för första gången. Man får passa på när man nu får så fin draghjälp. Sedan blir det nog bara att överleva varv 2.
Loppet kommer nog kännas
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 23:40Hmm, jaså det är två varv. Det hade jag missat och det är nog inte alls min grej (märkte jag på Premiärmilen). Kuperat med grus grus är ju inte helt optimalt heller. Nej det får bli något annat. Lycka till ni som ska springa 🙂
Hmm, jaså det är två varv. Det hade jag missat och det är nog inte alls min grej (märkte jag på Premiärmilen). Kuperat med grus grus är ju inte helt optimalt heller. Nej det får bli något annat. Lycka till ni som ska springa 🙂