Quote from Guest on 14 March 2008, 22:40Stafett runt Ivösjön.
www.humlestafetten.se
Stafett runt Ivösjön.
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 22:50Vill någon vara med och bilda lag ?
/Jonas Kristianstad
Vill någon vara med och bilda lag ?
/Jonas Kristianstad
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 08:53Både jag och Tiger är med i ett lag redan, Björnstorps IF, men det borde finnas fler hågade i regionen. Det är en kul stafett som verkligen kan rekommenderas.
Både jag och Tiger är med i ett lag redan, Björnstorps IF, men det borde finnas fler hågade i regionen. Det är en kul stafett som verkligen kan rekommenderas.
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 18:21Sprang med jobbet för många år sen..
Fanns en i Åhus som nästan var roligare, alla sträckor startade och slutade på samma ställe! Bara man slapp springa sträckan på stranden.../Jonas
Sprang med jobbet för många år sen..
Fanns en i Åhus som nästan var roligare, alla sträckor startade och slutade på samma ställe! Bara man slapp springa sträckan på stranden...
/Jonas
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 19:35Ja, den här stafetten är ju lite knepig på det sättet att den kräver sin logistik för att ta sig ut till respektive hem från sin etapp...
Ja, den här stafetten är ju lite knepig på det sättet att den kräver sin logistik för att ta sig ut till respektive hem från sin etapp...
Quote from Eric Jacobsson on 17 March 2008, 09:04Var någonstans är det här loppet? Är det bara jag som inte känner igen kartan?
Var någonstans är det här loppet? Är det bara jag som inte känner igen kartan?
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 13:22Runt ivösjön som ligger i gränslandet skåne - blekinge vid Bromölla.
Innan gick loppet från Kristianstad till Arkelstorp..
/Jonas
Runt ivösjön som ligger i gränslandet skåne - blekinge vid Bromölla.
Innan gick loppet från Kristianstad till Arkelstorp..
/Jonas
Quote from Eric Jacobsson on 17 March 2008, 19:26aaah. långt bort alltså.
aaah. långt bort alltså.