Quote from Guest on 18 May 2010, 19:40Jag undrar om någon vet om man kan ändra så att inte klockan (310Xt) piper varje kilometer? Jag har Distansvarning på 3mil men måste den pipa varje km?
Jag undrar om någon vet om man kan ändra så att inte klockan (310Xt) piper varje kilometer? Jag har Distansvarning på 3mil men måste den pipa varje km?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 19:50Det finns både Distansvarning och Autolap som kan varna vid olika distanser, kolla dom!
Det finns både Distansvarning och Autolap som kan varna vid olika distanser, kolla dom!
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 20:43Du kan ju ha kvar autolap men stänga av larmljudet så låter den inte men du får km-tider.
Du kan ju ha kvar autolap men stänga av larmljudet så låter den inte men du får km-tider.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:02Nu är det ändrat till 5km så piper det inte så ofta.
Om jag frågar så här då: Hur skulle ni har era olika varningar på när ni cyklar vätternrundan?
Nu är det ändrat till 5km så piper det inte så ofta.
Om jag frågar så här då: Hur skulle ni har era olika varningar på när ni cyklar vätternrundan?
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2010, 21:10Inga alls
Inga alls
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:13*Christer*
Varför inte det? Bara jobbigt att höra eller?
*Christer*
Varför inte det? Bara jobbigt att höra eller?
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2010, 21:20För mig skulle det vara störande - vill jag veta så tittar jag på klockan...
För mig skulle det vara störande - vill jag veta så tittar jag på klockan...