Quote from Guest on 14 June 2009, 14:09Jag har precis köpt en ny cykel (https://www.cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/racer_cross/cyklar-3/-cross/rocky-mountain-solo-cxd.html) som jag gärna vill behålla.
Den kommer att tjänstgöra både som pendlar- och träningshoj. Så vad ska jag då köra för l
Jag har precis köpt en ny cykel (https://www.cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/racer_cross/cyklar-3/-cross/rocky-mountain-solo-cxd.html) som jag gärna vill behålla.
Den kommer att tjänstgöra både som pendlar- och träningshoj. Så vad ska jag då köra för l
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 14:19Köper en fyllecykel för trehundra och har i stan o skogen.
Köper en fyllecykel för trehundra och har i stan o skogen.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 15:14Tack, men nä tack. 😉
Vill varken cykla de 10 kilometerna till stan eller de 13 till skogen på nåt ruckel.
Tack, men nä tack. 😉
Vill varken cykla de 10 kilometerna till stan eller de 13 till skogen på nåt ruckel.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 15:17själv har jag en fyllehäst som består av en aluram med skeva hjul å slicksdäck! duger väl för lite längre fyllerundor
själv har jag en fyllehäst som består av en aluram med skeva hjul å slicksdäck! duger väl för lite längre fyllerundor
Quote from Fredrik Närenfors on 14 June 2009, 15:17Om du nu har en fin cykel att träna på, varför ska du då prompt envisas med att använda den till korta transportuppdrag på runt milen som inte ger minsta träningseffekt, annat än som bra uppvärmning inför löpningen. Det är väl klart som korvspad att du be
Om du nu har en fin cykel att träna på, varför ska du då prompt envisas med att använda den till korta transportuppdrag på runt milen som inte ger minsta träningseffekt, annat än som bra uppvärmning inför löpningen. Det är väl klart som korvspad att du be
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 15:28Jag håller med Per.
Skaffa en begagnad basic MTB (som faktiskt kan få ha stänkskärm!) för transporter och som klarar lite omildare behandling, trottoarkanter etc. Sätt ett hyfsat blocklås på den och komplettera med ett lätt och billigt wirelås så den bli
Jag håller med Per.
Skaffa en begagnad basic MTB (som faktiskt kan få ha stänkskärm!) för transporter och som klarar lite omildare behandling, trottoarkanter etc. Sätt ett hyfsat blocklås på den och komplettera med ett lätt och billigt wirelås så den bli
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 15:47Låsta cykelförråd i kontorshus är inte speciellt säkra, även fast det är kort/nyckel in i själva garaget och kodlås till själva cykelförrådet. Jag fick en cykel snodd i ett sådant förra våren. De hade t.o.m. kört sönder låsöglorna i golvet med vinkelslip
Låsta cykelförråd i kontorshus är inte speciellt säkra, även fast det är kort/nyckel in i själva garaget och kodlås till själva cykelförrådet. Jag fick en cykel snodd i ett sådant förra våren. De hade t.o.m. kört sönder låsöglorna i golvet med vinkelslip
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 17:57Jag köper alla era argument. Kanske får jag behålla min nuvarande pendlarhybrid för fyllerundor (säkert (#)) och annat. Men...
Jag VILL köra duathlonliknande träning där jag varvar cykling och löpning. Det kan jag ju inte vara ensam om i världen. Eller e
Jag köper alla era argument. Kanske får jag behålla min nuvarande pendlarhybrid för fyllerundor (säkert (#)) och annat. Men...
Jag VILL köra duathlonliknande träning där jag varvar cykling och löpning. Det kan jag ju inte vara ensam om i världen. Eller e
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 19:10i de fallen cyklar jag en runda m start o mål hemma o sen samma sak m löpningen
Men jag inser ju att alla inte bor i villa på landet...
i de fallen cyklar jag en runda m start o mål hemma o sen samma sak m löpningen
Men jag inser ju att alla inte bor i villa på landet...
Quote from ellen olsson on 14 June 2009, 19:22För den hugade så har klubben duathlonträning varje måndagkväll under sommaren. Sådana träningar måste rimligen fler klubbar runt om i landet köra.
För den hugade så har klubben duathlonträning varje måndagkväll under sommaren. Sådana träningar måste rimligen fler klubbar runt om i landet köra.