Quote from Guest on 4 January 2010, 15:32Japp som rubriken lyder.
Ställde upp i min första tävling i en kvartsmara i somras, och hade då på mig min nyinköpta gf305. Blev fundersam efter loppet när jag kollade min snittpuls som låg på 189s/m (max under loppet 194)
Kan det verkligen stämma? Kan
Japp som rubriken lyder.
Ställde upp i min första tävling i en kvartsmara i somras, och hade då på mig min nyinköpta gf305. Blev fundersam efter loppet när jag kollade min snittpuls som låg på 189s/m (max under loppet 194)
Kan det verkligen stämma? Kan
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:42Du har säkert en hög maxpuls, hur gammal är du? Farligt är det inte om du är frisk. Jag kan tänka mig att din maxpuls ligger på dryga 200, min ligger på 197 och jag är 33 år.
Du har säkert en hög maxpuls, hur gammal är du? Farligt är det inte om du är frisk. Jag kan tänka mig att din maxpuls ligger på dryga 200, min ligger på 197 och jag är 33 år.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 16:26Tror också säkert det kan stämma. Maxpulsen skiljer sig enormt mellan olika personer, trots tex liknande ålder.
Prova i "lugn och ro" att ta ut dig helt och hållet. Min maxpuls när jag testade härom året blev 196 slag och jag är 39 år.I mitt fall värm
Tror också säkert det kan stämma. Maxpulsen skiljer sig enormt mellan olika personer, trots tex liknande ålder.
Prova i "lugn och ro" att ta ut dig helt och hållet. Min maxpuls när jag testade härom året blev 196 slag och jag är 39 år.
I mitt fall värm