Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHur byta e-post..
You need to log in to create posts and topics.

Hur byter jag min e-post om jag inte längre har tillgång till mitt gamla e-post-konto. Eftersom verifieringsmailet verkar skickas dit?

Borde vara under "Mina inställningar" >> "e-Post".

Ja det vet jag. Saken är den att när du fyller i din nya epost verkar det gå iväg ett verifieringsmail till din gamla. Och jag har inte tillgång till den längre.. Därav problemet.

Det känns inte bra.

Jag testade nyss att byta min mailadress och det går inte ut något mail till den gamla adressen. Endast den nya.

Däremot kunde jag sen inte byta tillbaks till den gamla adressen igen. Till den adressen gick det aldrig ut något mail. Så om du tidigare anv

Provade att byta e-postadress och verfieringsmailet gick till den nya adressen och det funkade att klicka på länken och då jag återgick till den gamla adressen igen så skapades nytt verifieringsmail till den gamla adressen. Har du observerat att du först

Anders - provade detsamma och för mig funkade det. Se ovan!

Japp, mailet kom men var väldigt försenat så jag hann byta tillbaks till den nya mailadressen och få det mailet innan det som skulle komma innan.

Alltså, funktionen fungerar precis som det är tänkt. Om mailet inte kommer fram så vänta några minuter till

Ah nu fick jag det att fungera. Man tackar!