Quote from Guest on 12 July 2011, 11:15Jag ska köra (lvg) sträckan Helsingborg-Kristianstad några ggr i sommar. Jag kan på Bikeroutetoaster klicka mig fram kringelikrokigt för att undvika tex. E22 (istället får jag rv 110, 109, 13 och sedan ngn lite mindre väg vad det verkar). Funkar detta ell
Jag ska köra (lvg) sträckan Helsingborg-Kristianstad några ggr i sommar. Jag kan på Bikeroutetoaster klicka mig fram kringelikrokigt för att undvika tex. E22 (istället får jag rv 110, 109, 13 och sedan ngn lite mindre väg vad det verkar). Funkar detta ell
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 11:25här föreslår den tre olika rutter; välj och vraka 🙂
http://www.viamichelin.com/web/Itineraires?strStartLocid=31NDF6aWYxMGNOVFl1TURRMk56WT04TVRJdU5qazE=&strDestLocid=31NDF6bHkxMGNOVFl1TURNeE1URT1jTVRRdU1UVTBOVE09&intItineraryType=1&caravaneHidden=false&
här föreslår den tre olika rutter; välj och vraka 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 18:35maps.google.se
maps.google.se
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 19:03Tack, men det är bara varianter på vad bikeroutetoaster redan berättat för mig. Jag var ute efter det dessa tjänster inte berättar, dvs. hur vettiga de föreslagna vägarna är att cykla på.
Tack, men det är bara varianter på vad bikeroutetoaster redan berättat för mig. Jag var ute efter det dessa tjänster inte berättar, dvs. hur vettiga de föreslagna vägarna är att cykla på.