Quote from Guest on 26 April 2009, 22:09Jag bor i Mälarhöjden och jag har fått nya bekanta i Uppsala. Hade tänkt cykla upp dem men hur tar jag mig igenom Sthlm på bästa sätt?
Kommer inte att cykla i rusningstid.Thomas
Jag bor i Mälarhöjden och jag har fått nya bekanta i Uppsala. Hade tänkt cykla upp dem men hur tar jag mig igenom Sthlm på bästa sätt?
Kommer inte att cykla i rusningstid.
Thomas
Quote from Berit Bengtson on 26 April 2009, 22:19Att cykla genom centrala Sthlm tar tid, onödigt mkt tid.
Cykla i stället till Älvsjö eller Årstabergs-station och ta pendeln till Märsta (tar nästan 1 timme)
Följ sedan v255 till Uppsala.Så tänkte jag göra nästa helg, men jag fortsätter en bit på norra
Att cykla genom centrala Sthlm tar tid, onödigt mkt tid.
Cykla i stället till Älvsjö eller Årstabergs-station och ta pendeln till Märsta (tar nästan 1 timme)
Följ sedan v255 till Uppsala.
Så tänkte jag göra nästa helg, men jag fortsätter en bit på norra
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:27Du kan nog hitta en del bra tips här:
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=162
Du kan nog hitta en del bra tips här:
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=162
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 00:37Är också Mälarhöjdsbo. Brukar alltid köra Essingeleden när jag ska norrut. Ingen trafik att tala om och få rödljus. Kör över Stora Essingen till Alvik, så är du på rätt spår.
Är också Mälarhöjdsbo. Brukar alltid köra Essingeleden när jag ska norrut. Ingen trafik att tala om och få rödljus. Kör över Stora Essingen till Alvik, så är du på rätt spår.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 08:31Liljeholmsbron, Västerbron, St Eriksgatan, Solnabron, Kolonnvägen, Alecs Golf, cykelvägen genom Sollentuna, o sen gamla landsvägen Norrviken, Rotebro, Väsby, Rosersberg, Märsta, Knivsta.
Liljeholmsbron, Västerbron, St Eriksgatan, Solnabron, Kolonnvägen, Alecs Golf, cykelvägen genom Sollentuna, o sen gamla landsvägen Norrviken, Rotebro, Väsby, Rosersberg, Märsta, Knivsta.