Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hur göra?
Mvh
Nils B

Det går inte.
Det enda som går idag är att du kan ta bort den från dina träningsrundor (under förutsättning att den inte är kopplad till en träning) så att den inte syns där längre, men rundan kommer ligga kvar.

Det stämmer tyvärr, det går inte just nu. Men en förändring är på gång! Håll ut 🙂

Angående träningsrundor:

Jag har lite för bråttom ibland och upptäcker först efter att jag sparat att det blev fel. Jag kan inte se att det är möjligt att gå in och ändra en befintlig runda? Det skulle vara rätt skönt att slippa börja om från början om m

Med tanke på att kartorna är från Google earth, så får du nog kontakta dem angående att lägga till cykelbanor osv ;P

Jag tycker att det brukar gå ganska bra att se även gång- och cykelbanor om man zoomar in ordentligt och använder hybridkartan. Det enda jag tycker är omöjligt är joggingspår o dyl som går i skogen.

Men det kanske var just det som var problemet, och då

Kristin, det funkar säkert om man bor i någon stad där Google har bra bilder på sina satellitbilder. Bor man som jag i Borås (och många andra orter) så är bilderna på hybrid- eller satellitbilderna väldigt grumliga och oskärpta. Man ser definitivt inga gå

Ah... Tänkte inte på det. Olika upplösning är det ju.

På något sätt, som jag inte har förstått än, så skall det gå att få in Eniros kartor och flygbilder i Google Earth. Där är det betydligt bättre upplösning här i stan.

Hoppas verkligen på att det är sant att det skall fungera.

Jag bor i lund! Vissa delar av Lund är bilerna så katastroflikt dåliga. Det är inte dålig upplösning utan snarare att det kommig moln eller dimma ivägen, så att man inte ser byggnader och vägar och sånt! Att kunna använda eniros kartor i stället och rita

12