Quote from Guest on 10 February 2014, 10:20Medelfart och annan fart visas i km/h på mitt garmin connect konto, vilket är bra när jag kör min Edge 500 för lvg-cykling. Men nu när jag skaffat en 310XT för löpning och längdåkning är min/km mer intressant. Finns det möjlighet att ändra detta någonstan
Medelfart och annan fart visas i km/h på mitt garmin connect konto, vilket är bra när jag kör min Edge 500 för lvg-cykling. Men nu när jag skaffat en 310XT för löpning och längdåkning är min/km mer intressant. Finns det möjlighet att ändra detta någonstan
Quote from Elias Engqvist on 10 February 2014, 10:30På engelska "pace" och på svenska "tempo"
På engelska "pace" och på svenska "tempo"
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 10:34Under Inställningar/Settings kan du välja efter eget önskemål:
* du har i grunden tre skärmar som du kan stega emellan
* du kan välja upp till fyra fönster per skärm
* du har en meny att välja på vad du vill visaDet är bara att klicka runt och välja.
Under Inställningar/Settings kan du välja efter eget önskemål:
* du har i grunden tre skärmar som du kan stega emellan
* du kan välja upp till fyra fönster per skärm
* du har en meny att välja på vad du vill visa
Det är bara att klicka runt och välja.
Quote from Elias Engqvist on 10 February 2014, 10:37I Garmin connect: då du är på översiktsfliken, klicka nere th på "visa detaljer" och sedan kan du välja mellan tempo och hastighet!
I Garmin connect: då du är på översiktsfliken, klicka nere th på "visa detaljer" och sedan kan du välja mellan tempo och hastighet!
Quote from Funbeat user on 13 February 2014, 05:00Tack för hjälpen. 310XT verkar vara en grym klocka btw! En sann multisportklocka.
Tack för hjälpen. 310XT verkar vara en grym klocka btw! En sann multisportklocka.