Quote from Guest on 19 October 2006, 11:32Vet inte om detta är rätt plats för denna fråga, men i "löprundor" skall väl eg bara finns rundor.
Kan man räkna med att, vid hyfsad nogrann mätning, landa på den verkliga sträckan eller skall man lägga till något och i så fall hur mycket?
Hur tänker ni
Vet inte om detta är rätt plats för denna fråga, men i "löprundor" skall väl eg bara finns rundor.
Kan man räkna med att, vid hyfsad nogrann mätning, landa på den verkliga sträckan eller skall man lägga till något och i så fall hur mycket?
Hur tänker ni
Quote from Funbeat user on 19 October 2006, 11:42Jag gissar på att de är nära nog, om man sätta ut markeringarna rätt. Men jag brukar runda av lite, t.ex bara 1 decimal, så 1.15 blir ju 1.2 ex. Fast jag rundar oftast neråt, vill inte låtsas att jag rör mig längre än vad jag gör, när man är osäker då. So
Jag gissar på att de är nära nog, om man sätta ut markeringarna rätt. Men jag brukar runda av lite, t.ex bara 1 decimal, så 1.15 blir ju 1.2 ex. Fast jag rundar oftast neråt, vill inte låtsas att jag rör mig längre än vad jag gör, när man är osäker då. So
Quote from antti5303@gmail.com on 19 October 2006, 16:30Jag har en slinga som jag mätt med cykeln till 4.19km.
Med google blev den 4.18km. Tillräckligt för mig! Förövrigt är den en 1/10 mara ungefär, perfekt att köra pannbens långpass på.
Jag har en slinga som jag mätt med cykeln till 4.19km.
Med google blev den 4.18km. Tillräckligt för mig! Förövrigt är den en 1/10 mara ungefär, perfekt att köra pannbens långpass på.
Quote from Fredrik Johansson on 19 October 2006, 16:54Vad är "pannbens långpass"???
Vad är "pannbens långpass"???
Quote from Lena O on 19 October 2006, 20:39*skrattar* Då låta man pannbenen växa fram ... ganska jobbigt m.a.o 🙂
*skrattar* Då låta man pannbenen växa fram ... ganska jobbigt m.a.o 🙂
Quote from antti5303@gmail.com on 20 October 2006, 08:52Mental styrketräning... Eller tävlingsträning.
T ex:
Att köra relativt fort och långt på en varvbana där man hela tiden får feedback på om man håller sitt planerade tempo eller ej.
5-8 varv på min runda kan vara ett typiskt sånt pass. Särskilt när biltvä
Mental styrketräning... Eller tävlingsträning.
T ex:
Att köra relativt fort och långt på en varvbana där man hela tiden får feedback på om man håller sitt planerade tempo eller ej.
5-8 varv på min runda kan vara ett typiskt sånt pass. Särskilt när biltvä