Quote from Guest on 12 January 2011, 21:30Hej hopp,
jag skriver mina sit-ups som repetitioner och sets för att hålla reda på dem.
Jag har Funbeat kopplat till Facebook och varje gång jag lagt in sit-upsen dyker det upp på Facebook som "Tina har tränat sit-ups, 0 minuter"... Och eftersom att ja
Hej hopp,
jag skriver mina sit-ups som repetitioner och sets för att hålla reda på dem.
Jag har Funbeat kopplat till Facebook och varje gång jag lagt in sit-upsen dyker det upp på Facebook som "Tina har tränat sit-ups, 0 minuter"... Och eftersom att ja
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 21:40Absolut ett I-landsproblem! 😀
Om man skriver en kommentar till sitt träningspass så syns väl kommentaren också på facebook? Då vår du väl skriva något i stil med "3x75 situps. hängandes upp-och-ner med fotöljen som vikt". 😉
Absolut ett I-landsproblem! 😀
Om man skriver en kommentar till sitt träningspass så syns väl kommentaren också på facebook? Då vår du väl skriva något i stil med "3x75 situps. hängandes upp-och-ner med fotöljen som vikt". 😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 21:44Haha, DET ska jag absolut skriva! 😀
Tack för tipset, ska testa när nästa omgång sit-ups ska göras. 🙂
Haha, DET ska jag absolut skriva! 😀
Tack för tipset, ska testa när nästa omgång sit-ups ska göras. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 22:08Alternativt reggar man 3000 minuter sit-ups först och sen när det kommit över till facebook ändrar man till 0 (noll) på funbeat.
Alternativt reggar man 3000 minuter sit-ups först och sen när det kommit över till facebook ändrar man till 0 (noll) på funbeat.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 22:09(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 22:11Haha, ja för tusan - DET var ju ännu bättre! 😀
Haha, ja för tusan - DET var ju ännu bättre! 😀
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 22:30Jag har mina ljusa stunder.
Jag har mina ljusa stunder.
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 10:52😀
😀
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:52Hej.
En ny spännande simtävling i Luleå till sommaren. Kolla hemsidan:
www.luleamidnightswim.com
Hej.
En ny spännande simtävling i Luleå till sommaren. Kolla hemsidan:
http://www.luleamidnightswim.com
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 16:05Oj, det trollas igen?
Oj, det trollas igen?