Quote from Guest on 3 May 2011, 10:58Brukar köra "tusingar"-intervaller nån dag i veckan och tidigare har jag för mig att min FR405 visade kilometertid efter varje tusing.
Av någon anledning gick min klocka tillbaka till "default" inställningarna på intervallpass för en tid sedan och nu kom
Brukar köra "tusingar"-intervaller nån dag i veckan och tidigare har jag för mig att min FR405 visade kilometertid efter varje tusing.
Av någon anledning gick min klocka tillbaka till "default" inställningarna på intervallpass för en tid sedan och nu kom
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 11:08Leta efter "Auto Lap, 1km"
Leta efter "Auto Lap, 1km"
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 11:16Peter,
under Träning>Alternativ>Auto Lap står det 1.00 km
så det verkar ju stämma i alla fall.Glömde nämna det men jag får alltid kilometertiden (autolap) när jag springer ett vanligt pass. Det är bara när jag kör ett intervallpass som klockan vägrar at
Peter,
under Träning>Alternativ>Auto Lap står det 1.00 km
så det verkar ju stämma i alla fall.
Glömde nämna det men jag får alltid kilometertiden (autolap) när jag springer ett vanligt pass. Det är bara när jag kör ett intervallpass som klockan vägrar at
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 11:36Ohhh det var länge sen jag körde nåt intervallpass, tyvärr...
Ohhh det var länge sen jag körde nåt intervallpass, tyvärr...
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 21:31Hakar på den här tråden. Har samma fråga, vid de pass jag gjort själv i Garmin Training Center registrerar inte klockan 1km trots inställning. har även ställt den så att tiden stängs av automatiskt vid stopp, även den funktionen upphör när jag kör egenkon
Hakar på den här tråden. Har samma fråga, vid de pass jag gjort själv i Garmin Training Center registrerar inte klockan 1km trots inställning. har även ställt den så att tiden stängs av automatiskt vid stopp, även den funktionen upphör när jag kör egenkon
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 21:11Har bollat frågan till Garmin support. Efter ett antal mailkonversationer och skickande av filer på passen avslutade de med, historiken i konversationen är bortklippt "vad ville du veta" Då tröttnade jag! vilket troligen var avsikten, besvärande produktfr
Har bollat frågan till Garmin support. Efter ett antal mailkonversationer och skickande av filer på passen avslutade de med, historiken i konversationen är bortklippt "vad ville du veta" Då tröttnade jag! vilket troligen var avsikten, besvärande produktfr
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 15:42Fick ett tips från en kille på löplabbet som faktiskt funkar helt ok.
Man använder helt enkelt ett av de "träningsfönster" som man själv kan anpassa till just intervallträning.
I det fönstret kan en av funktionerna vara tex senaste varvtid. (Kör man tus
Fick ett tips från en kille på löplabbet som faktiskt funkar helt ok.
Man använder helt enkelt ett av de "träningsfönster" som man själv kan anpassa till just intervallträning.
I det fönstret kan en av funktionerna vara tex senaste varvtid. (Kör man tus