Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHur får man fram tid/km
You need to log in to create posts and topics.

Har pillat och pillat men kan inte hitta hur man får fram tid/km på varje enskilt löprunda!
Kan någon snäll själ upplysa mig om hur man gör

Om Du fyller i sträckan i km och tiden som HH:MM:SS (timmar:minutrar:sekundrar) när Du reggar passet, räknas km-hastigheten ut automatisk.

ja det har jag upptäckt. När man registrerar träningen så ser man tid/km men sedan när man går in på träningspasset så syns inte det längre

Joho! 🙂 Tittar jag i Din kalender så ser jag att Ditt löppass idag gick i hastgheten 5:22min/km. *snabbt* Eller är det inte så Du menar...?

Ja se där! Man får tacka. Håna mig inte för min usla hastighet. Jag har inte löptränat så länge:)

Vad bra att Du hittade det!
Jag hånar Dig absolut INTE! I mina ögon, som relativ nybörjare också (1:a milen för ett år sen), är en snitthastighet på 5:22 jättebra. Så det så! 🙂

Vad bra, man kan lätt bli lite mörkrädd här inne med alla superatleter! Tackar igen för att du tog dig tid att förklara! (Ska för övrigt ge mig på milen för första gången i veckan, får se hur det går:)