Quote from Guest on 2 August 2011, 11:00under "min träning" finns ju kalendern visa somlista m.fl. jag vill inte ha kalendervy som förhandsvisning, vill ha "visa som lista"
Går det? Vore väldigt smidigt. Någon som vet eller har nåt tips/svar angående detta vore toppen.
under "min träning" finns ju kalendern visa somlista m.fl. jag vill inte ha kalendervy som förhandsvisning, vill ha "visa som lista"
Går det? Vore väldigt smidigt. Någon som vet eller har nåt tips/svar angående detta vore toppen.
Quote from Camilla Höög on 2 August 2011, 11:10När blir det kalendervy som förhandsvisning? ...jag vet inte vad som menas med förhandsvisning här...
Förklara gärna lite mer.Som jag ser det så väljer du om du vill visa i kalender eller som lista genom att klicka på respektive val. För att inte visa k
När blir det kalendervy som förhandsvisning? ...jag vet inte vad som menas med förhandsvisning här...
Förklara gärna lite mer.
Som jag ser det så väljer du om du vill visa i kalender eller som lista genom att klicka på respektive val. För att inte visa k
Quote from ellen olsson on 2 August 2011, 11:18När man registrerat ett träningspass så får man upp sin "förvalda" (nåja) kalendervy. Jag antar att det är då TS skulle vilja se träningarna på listform istället.
När man registrerat ett träningspass så får man upp sin "förvalda" (nåja) kalendervy. Jag antar att det är då TS skulle vilja se träningarna på listform istället.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 11:49japp. Det stämmer efter man reggat ett pass kmr man till kalendern, jag vill komma till listvyn istället. tack för det. 🙂
japp. Det stämmer efter man reggat ett pass kmr man till kalendern, jag vill komma till listvyn istället. tack för det. 🙂
Quote from Camilla Höög on 2 August 2011, 15:02Det går inte idag. Det går att lösa med Greasemonkey, men blir inte jättesnyggt eftersom sidan måste ladda klart innan man dirigeras om till Visa i Lista.
Det går inte idag. Det går att lösa med Greasemonkey, men blir inte jättesnyggt eftersom sidan måste ladda klart innan man dirigeras om till Visa i Lista.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 18:57Undrar vad den här tråden handlade om....får fråga dottern...!!??????
Undrar vad den här tråden handlade om....får fråga dottern...!!??????
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 07:57oki tackar för svaret. Greasmonkey till mac? nja, jag klarar mig med kalendervy och byta varje gång.
oki tackar för svaret. Greasmonkey till mac? nja, jag klarar mig med kalendervy och byta varje gång.
Quote from Camilla Höög on 3 August 2011, 10:29Greasemonkey funkar utmärkt på Mac. Det är webbläsaren som gör jobbet. Till Firefox finns plugin och till Chrome så stöds det native.
Greasemonkey funkar utmärkt på Mac. Det är webbläsaren som gör jobbet. Till Firefox finns plugin och till Chrome så stöds det native.