Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

under "min träning" finns ju kalendern visa somlista m.fl. jag vill inte ha kalendervy som förhandsvisning, vill ha "visa som lista"

Går det? Vore väldigt smidigt. Någon som vet eller har nåt tips/svar angående detta vore toppen.

När blir det kalendervy som förhandsvisning? ...jag vet inte vad som menas med förhandsvisning här...
Förklara gärna lite mer.

Som jag ser det så väljer du om du vill visa i kalender eller som lista genom att klicka på respektive val. För att inte visa k

När man registrerat ett träningspass så får man upp sin "förvalda" (nåja) kalendervy. Jag antar att det är då TS skulle vilja se träningarna på listform istället.

japp. Det stämmer efter man reggat ett pass kmr man till kalendern, jag vill komma till listvyn istället. tack för det. 🙂

Det går inte idag. Det går att lösa med Greasemonkey, men blir inte jättesnyggt eftersom sidan måste ladda klart innan man dirigeras om till Visa i Lista.

Undrar vad den här tråden handlade om....får fråga dottern...!!??????

oki tackar för svaret. Greasmonkey till mac? nja, jag klarar mig med kalendervy och byta varje gång.

Greasemonkey funkar utmärkt på Mac. Det är webbläsaren som gör jobbet. Till Firefox finns plugin och till Chrome så stöds det native.