Quote from Guest on 11 March 2009, 18:58Jag skulle vilja kunna filtrera vad som visas under nyhetsström i Min startsida, går det?
Just nu ser jag vad mina vänner + jag har tränat, men jag vill ta bort mina vänner därifrån, för de kan jag se på annat sett.
Jag skulle vilja kunna filtrera vad som visas under nyhetsström i Min startsida, går det?
Just nu ser jag vad mina vänner + jag har tränat, men jag vill ta bort mina vänner därifrån, för de kan jag se på annat sett.
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 19:08Många sk "vänner" skulle jag absolut vilja ta bort...ingift släkt typ....Tar emot alla tips 😉
Många sk "vänner" skulle jag absolut vilja ta bort...ingift släkt typ....Tar emot alla tips 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 19:22då får du ta bort den boxen och lägga dit de andra du vill behålla separat, t ex "min träning"
då får du ta bort den boxen och lägga dit de andra du vill behålla separat, t ex "min träning"
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 19:47Jag misstänker att Kjell beskrev ett IRL-problem 😉
Jag misstänker att Kjell beskrev ett IRL-problem 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 19:51Haha Raymond....helt rätt(t+)....lägg dom i en box och sedan "bara ta bort boxen"...helt underbart..?! Det här med data blir allt mera interessant:D
Haha Raymond....helt rätt(t+)....lägg dom i en box och sedan "bara ta bort boxen"...helt underbart..?! Det här med data blir allt mera interessant:D
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 20:53Tar man bort boxen, tar man också bort nyheterna som kommer från Funbeat. Jag önskar att det vore separerat (så att det bara syntes nyheterna från Funbeat). Att jag själv tränat ser jag på annat ställe och att jag bloggat, ja det vet jag ju....
Tar man bort boxen, tar man också bort nyheterna som kommer från Funbeat. Jag önskar att det vore separerat (så att det bara syntes nyheterna från Funbeat). Att jag själv tränat ser jag på annat ställe och att jag bloggat, ja det vet jag ju....
Quote from Camilla Höög on 12 March 2009, 08:47En lösning som nog går hyffsat snabbt att fixa är att det kommer en ny box som endast innehåller nyheter från Funbeat.
En lösning som nog går hyffsat snabbt att fixa är att det kommer en ny box som endast innehåller nyheter från Funbeat.
Quote from Camilla Höög on 12 March 2009, 10:40Det finns inte. Jag spånade mest till när Olle läser det här.
Det finns inte. Jag spånade mest till när Olle läser det här.