Quote from Guest on 22 November 2009, 22:18Jag har lagt upp mina FiveFingers som träningsutrustning. Och reggar att jag använder dem. Men det visas varken tid eller sträcka på dem.
Vad gör jag för fel?
Jag har lagt upp mina FiveFingers som träningsutrustning. Och reggar att jag använder dem. Men det visas varken tid eller sträcka på dem.
Vad gör jag för fel?
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:28När du valt utrustning i listan måste man också trycka på knappen "koppla" vilket är lätt att glömma.
När du valt utrustning i listan måste man också trycka på knappen "koppla" vilket är lätt att glömma.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:51Har letat som en tok efter "koppla-knappen". Var är den?
Har letat som en tok efter "koppla-knappen". Var är den?
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:57När du registrerar, eller redigerar, ett träningspass finns det en länk till höger som heter "Utrustning", klicka på denna så får du fram en drop-down meny med din registrerade utrustning. Välj ur denna vilken du använt och tryck på "Koppla"-knappen som f
När du registrerar, eller redigerar, ett träningspass finns det en länk till höger som heter "Utrustning", klicka på denna så får du fram en drop-down meny med din registrerade utrustning. Välj ur denna vilken du använt och tryck på "Koppla"-knappen som f
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 10:16Aha, där var den! Tack för hjälpen!
Aha, där var den! Tack för hjälpen!