Quote from Guest on 28 August 2008, 12:09Gör jag något fel eller är det en bugg i diagrammet?
Jag går in under "Min träning" och "Visa i diagram"
Jag väljer "senaste 30 dagarna", "löpning", "alla minuter" "alla intens" "alla dist" och "alla beskrivningar" i övre raden
Jag väljer Gruppera på: Vec
Gör jag något fel eller är det en bugg i diagrammet?
Jag går in under "Min träning" och "Visa i diagram"
Jag väljer "senaste 30 dagarna", "löpning", "alla minuter" "alla intens" "alla dist" och "alla beskrivningar" i övre raden
Jag väljer Gruppera på: Vec
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 12:19Prova lägsta tempo. 5:24 är ju en högre siffra än 5:17 och 5:02 :D. Lite bakvänt mot vad man förväntar sig, men nån form av logik är det ju.
Prova lägsta tempo. 5:24 är ju en högre siffra än 5:17 och 5:02 :D. Lite bakvänt mot vad man förväntar sig, men nån form av logik är det ju.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 15:30Men alltså... 5:17 och 5:02 är mina _enda_ löpningspass denna veckan så 5:24 måste vara fel ändå...
Men alltså... 5:17 och 5:02 är mina _enda_ löpningspass denna veckan så 5:24 måste vara fel ändå...
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 15:33Testade Lägsta tempo nu (med i övrigt samma inställningar) och då får jag 5:24 på vecka 31 och sedan 5:02 på både vecka 32, 33, 34 och 35 så det verkar som om den ändå tar _månadens_ lägsta värde (inte tempo!!!) trots att jag väljer att gruppera på veckor
Testade Lägsta tempo nu (med i övrigt samma inställningar) och då får jag 5:24 på vecka 31 och sedan 5:02 på både vecka 32, 33, 34 och 35 så det verkar som om den ändå tar _månadens_ lägsta värde (inte tempo!!!) trots att jag väljer att gruppera på veckor
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 15:47Möjligen, måttligt förvirrande
Jag satt och försökte räkna lite, och hitta värden som kanske skulle stämma förut, men jag fick inte ihop det heller 🙁
Möjligen, måttligt förvirrande
Jag satt och försökte räkna lite, och hitta värden som kanske skulle stämma förut, men jag fick inte ihop det heller 🙁
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 17:01Ja. Iofs visar den 5.24, inte 5:24. Men 5:17=5.28, så det stämmer ju inte nä. Verkar vara en bugg. Jag tittade i min igen kalender, och där verkade det stämma, i.a.f. förra veckan. Så dina siffror verkar mysko.
Ja. Iofs visar den 5.24, inte 5:24. Men 5:17=5.28, så det stämmer ju inte nä. Verkar vara en bugg. Jag tittade i min igen kalender, och där verkade det stämma, i.a.f. förra veckan. Så dina siffror verkar mysko.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 21:33hmmm, ja det är tydligen en decimalpunkt och inget annat - men det förklarar fortfarande inte varför jag har samma värde på alla augustis veckor...
Du har ju uppenbarligen olika och när jag kollar Högsta tempo har jag också olika vecka för vecka...Ett ö
hmmm, ja det är tydligen en decimalpunkt och inget annat - men det förklarar fortfarande inte varför jag har samma värde på alla augustis veckor...
Du har ju uppenbarligen olika och när jag kollar Högsta tempo har jag också olika vecka för vecka...
Ett ö