Quote from Guest on 22 August 2010, 17:42Förra vintern var topplistan en kul sporre. Men så försvann den. På gruppens sida står det att den ska komma tillbaka men att det finns vissa problem. Hur går det? Eller är det bara jag som väntar...
Förra vintern var topplistan en kul sporre. Men så försvann den. På gruppens sida står det att den ska komma tillbaka men att det finns vissa problem. Hur går det? Eller är det bara jag som väntar...
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 17:52vad är topplistan?
vad är topplistan?
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:01- Fredrik, gå in på t.ex. cykelforumet och kolla uppe till höger, där står det topplistan.
Fanns förr även på denna sida.
- Fredrik, gå in på t.ex. cykelforumet och kolla uppe till höger, där står det topplistan.
Fanns förr även på denna sida.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:03Det bestämmer GruppenFuhrern.
Det bestämmer GruppenFuhrern.
Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 18:07Det är Olle som stängt av den för att just den topplistan (+kanske någon mer) var för jobbig för databasen. Att andra topplistor för andra grupper inte är lika tunga för databasen förändrar inte detta faktum och jag tänker inte gå emot Olle.
Det är Olle som stängt av den för att just den topplistan (+kanske någon mer) var för jobbig för databasen. Att andra topplistor för andra grupper inte är lika tunga för databasen förändrar inte detta faktum och jag tänker inte gå emot Olle.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:19I den gamla listan räknades alla typer av träning med. Finns det möjlighet att göra en lista som är lite mer bergränsad för att slita mindre på maskinerna?
I den gamla listan räknades alla typer av träning med. Finns det möjlighet att göra en lista som är lite mer bergränsad för att slita mindre på maskinerna?
Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 18:22Det är med stor säkerhet betydligt snällare för databasen att acceptera allt. Det har jag dock aldrig gjort i topplistan för triathlon utan jag valde ut de som jag ansåg var relevanta för triathlon med tillägg efter synpunkter från olika användare.
Det är med stor säkerhet betydligt snällare för databasen att acceptera allt. Det har jag dock aldrig gjort i topplistan för triathlon utan jag valde ut de som jag ansåg var relevanta för triathlon med tillägg efter synpunkter från olika användare.
Quote from j sollerman on 23 August 2010, 09:12Nu är de bevisat, triathleter tränar betydligt mest!
Nu är de bevisat, triathleter tränar betydligt mest!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 11:47Topplistan plockades bort i början av året! Sedan dess har servern uppdaterats och borde kunna klara av en högre belastning...
Topplistan plockades bort i början av året! Sedan dess har servern uppdaterats och borde kunna klara av en högre belastning...