Quote from Guest on 20 November 2009, 21:09Har fått feedback på att passen är ganska tuffa vad gäller träningen. Kan förstå att det kan kännas tungt. MEN vi vill se resultat hos ER. Hur ser vi att träningen givit resultat? Jo genom att träna och det hårt.
Hur blir man en bra bilförare, g
Har fått feedback på att passen är ganska tuffa vad gäller träningen. Kan förstå att det kan kännas tungt. MEN vi vill se resultat hos ER. Hur ser vi att träningen givit resultat? Jo genom att träna och det hårt.
Hur blir man en bra bilförare, g
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:19Hej
Jag tränar på gym 2 gånger i veckan (en gång med Öje en gång själv). Räcker det? Jag ska fortsätta med den mentala träningen. Saknas det nåt på Funbeatsidan av mig?
/Nino
Hej
Jag tränar på gym 2 gånger i veckan (en gång med Öje en gång själv). Räcker det? Jag ska fortsätta med den mentala träningen. Saknas det nåt på Funbeatsidan av mig?
/Nino
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 11:32Tränar du styrketräning två ggr i veckan räcker det. Men där får du känna själv vad gäller din styrka. Det är dock viktigt att du lägger upp en plan. Att du ökar vikten efter ett tag, så du blir starkare. Glöm inte konditionsbiten bara.
Tränar du styrketräning två ggr i veckan räcker det. Men där får du känna själv vad gäller din styrka. Det är dock viktigt att du lägger upp en plan. Att du ökar vikten efter ett tag, så du blir starkare. Glöm inte konditionsbiten bara.