Quote from Guest on 21 March 2009, 00:18Jag har precis börjat träna på gym och samtidigt blivit medlem här på FB. Jag har sett att man kan läga in bl a kaloriförbrukning men jag fattar inte hur man gör. Kan nån tala om hur jag skall göra.
Jag har precis börjat träna på gym och samtidigt blivit medlem här på FB. Jag har sett att man kan läga in bl a kaloriförbrukning men jag fattar inte hur man gör. Kan nån tala om hur jag skall göra.
Quote from Lotta Lindström on 21 March 2009, 00:28Under "Registrera dagsnotering" finns ett fält som heter konsumtion.
Under "Registrera dagsnotering" finns ett fält som heter konsumtion.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 09:33Även under Registrera träning finns det.
Klicka ner "Puls, kcal, intensitet m.m." så är där ett fält.
Även under Registrera träning finns det.
Klicka ner "Puls, kcal, intensitet m.m." så är där ett fält.
Quote from mårten jansson on 21 March 2009, 13:40Fast det är ju två olika saker. I Registrera träning fyller du i energiåtgången för passet, och i registrera dagsnotering fyller du i hur mycket du har ätit under dagen (fast du skulle ju också kunna fylla i det sammanlagda värdet av dina träningspass den
Fast det är ju två olika saker. I Registrera träning fyller du i energiåtgången för passet, och i registrera dagsnotering fyller du i hur mycket du har ätit under dagen (fast du skulle ju också kunna fylla i det sammanlagda värdet av dina träningspass den
Quote from Elias Engqvist on 21 March 2009, 14:43Då kan man ta minus mellan de två fälten och se om man blivit tjockare eller smalare. Spara in på priset för en våg! Lysande!
Då kan man ta minus mellan de två fälten och se om man blivit tjockare eller smalare. Spara in på priset för en våg! Lysande!