Quote from Guest on 8 January 2012, 08:05Hej, jag har gått med i gruppen "Nyheter från FunBeat" men jag hittar inget sätt att gå ur den. Knapparna som finns för att gå ur andra grupper saknas helt enkelt. Någon som vet om det finns något sätt att gå ur gruppen?
Hej, jag har gått med i gruppen "Nyheter från FunBeat" men jag hittar inget sätt att gå ur den. Knapparna som finns för att gå ur andra grupper saknas helt enkelt. Någon som vet om det finns något sätt att gå ur gruppen?
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 08:15Du har testat att klicka på översikt till vänster och sedan knappen gå ur gruppen?
Du har testat att klicka på översikt till vänster och sedan knappen gå ur gruppen?
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 08:26Tror inte att det går att gå ur den gruppen. Den är väl till för att få ut info om siten.
Edit: "Du kan inte själv starta diskussioner här, men däremot kan du lätt svara på inlägg som görs. (Det här är en specialgrupp som styrs av FunBeat-administratören
Tror inte att det går att gå ur den gruppen. Den är väl till för att få ut info om siten.
Edit: "Du kan inte själv starta diskussioner här, men däremot kan du lätt svara på inlägg som görs. (Det här är en specialgrupp som styrs av FunBeat-administratören
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 15:50Eftersom det är här all info om siten kommer så går det inte att gå ur den gruppen!
Eftersom det är här all info om siten kommer så går det inte att gå ur den gruppen!