Quote from Guest on 11 February 2011, 20:50Jag vill få fram en lista över mina blogginlägg där jag kan se hur många som kommenterat varje inlägg. Klickar jag på mitt namn kommer jag till minöversiktssida, och där ser jag mina 5 senaste blogginlägg, med antal kommentarer under.
Hur kan jag alla mi
Jag vill få fram en lista över mina blogginlägg där jag kan se hur många som kommenterat varje inlägg. Klickar jag på mitt namn kommer jag till minöversiktssida, och där ser jag mina 5 senaste blogginlägg, med antal kommentarer under.
Hur kan jag alla mi
Quote from Camilla Höög on 11 February 2011, 21:00Lägg till boxen "Bloggarkiv" på sidan "Min träning" så kan du få fram alla dina inlägg.
Lägg till boxen "Bloggarkiv" på sidan "Min träning" så kan du få fram alla dina inlägg.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 21:43Kollade.
Har bloggarkiv med antal bloggar per månad.
Inte antal kommentarer.Då jag/man missar ett antal kommentarer av någon anledning ( jag läser noll men då jag kollar på mina bloggar så hittar jag ganska ofta kommentarer. Ibland kommer det upp ett mi
Kollade.
Har bloggarkiv med antal bloggar per månad.
Inte antal kommentarer.
Då jag/man missar ett antal kommentarer av någon anledning ( jag läser noll men då jag kollar på mina bloggar så hittar jag ganska ofta kommentarer. Ibland kommer det upp ett mi
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 23:01Tack Anders!
Tack Anders!