Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Jag har sparat en runda sedan förut och nu tänkte jag kolla vad jag har haft för tider på den. Klickade in via rundan, men där kan jag inte se när jag har sprungit den. Finns det något enkelt sätt att se det eller måste jag gå in i kalendern och man

Det kanske finns andra sätt men jag går in i kalendern och väljer intervall på sträckan och lägger på och drar av några hundra meter. Har inte kommit på/känner inte till nåt annat sätt.......

Numera försöker jag hålla koll på mina pers på några rundor so

Exportera ut träningen till Excel och sortera på rundorna.

Hmm ... Känns som att det finns utrymme för förenkling här, Funbeat 🙂

Tack till er bägge för smarta sätt att lösa problemet!

Jag gör en sökning på namnet på rundan...

Olle frågade ju förut, i somras?, efter vad vi ville ha för analysförbättringar. Jag har för mig att jag gav detta som förslag. Att enkelt och snabbt kunna lista alla tidigare pass för en viss runda eller en viss typ av träning. Säg den löpare som inte ha

Om man dessutom kunde skriva in runda utan att behöva rita på en karta. Jag vet var jag varit och vill inte se det på en karta när jag tittar på passet.

bra förslag Mackan, man skulle kunna välja om man vill ha en runda med karta eller utan!

Det känns onekligen som att det finns ett behov här ... Det jag hade hoppats från början var att om jag klickade på min runda skulle jag få upp tider och datum som jag sprungit just den rundan.

Jag fick ju flera kreativa sätt att hantera problemet och va