Quote from Guest on 6 March 2009, 20:46Känner mig lite dum som måste fråga, men hur lägger jag in (kommande) saker i kalendern? Dvs inte träning eller tävling. I det aktuella fallet är det en träningsrelaterad kurs jag ska gå.
Känner mig lite dum som måste fråga, men hur lägger jag in (kommande) saker i kalendern? Dvs inte träning eller tävling. I det aktuella fallet är det en träningsrelaterad kurs jag ska gå.
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 20:56Klicka på siffran för den dagens datum. Då blir det en dagsnotering, inte ett träningspass.
Klicka på siffran för den dagens datum. Då blir det en dagsnotering, inte ett träningspass.
Quote from Camilla Höög on 6 March 2009, 21:52Alternativt klicka på knappen "Registrera dagsnotering", fyll i det datum du önskar, skriv kommentar och spara.
Alternativt klicka på knappen "Registrera dagsnotering", fyll i det datum du önskar, skriv kommentar och spara.
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 22:01Hmm, jasså det var där man la det ändå... Det finns alltså inget sätt att lägga in det så att man ser "kommande händelser" på startsidan eller under träningsfliken?
Hmm, jasså det var där man la det ändå... Det finns alltså inget sätt att lägga in det så att man ser "kommande händelser" på startsidan eller under träningsfliken?
Quote from Camilla Höög on 6 March 2009, 22:09Dagsnoteringar är ingen händelse utan just en dagsnotering.
Kommande träningar kan du se på startsidan.Jag använder Google Calendar för händelser och planering.
Dagsnoteringar är ingen händelse utan just en dagsnotering.
Kommande träningar kan du se på startsidan.
Jag använder Google Calendar för händelser och planering.
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 22:10Välj från vänsterspalten "Anpassa denna sida:" på startsidan
Välj från vänsterspalten "Anpassa denna sida:" på startsidan
Quote from Camilla Höög on 6 March 2009, 22:13Fast det finns väl inget att välja för att visa kommande dagsnoteringar?
Fast det finns väl inget att välja för att visa kommande dagsnoteringar?
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 23:06Anders; hur lägger jag in kommande träningar då?
Anders; hur lägger jag in kommande träningar då?
Quote from Camilla Höög on 6 March 2009, 23:25Samma sätt, tryck på "registrera träning", välj träningstyp, skriv datum, antal minuter och spara.
Alternativt i kalendern så trycker du på plustecknet för den dag du önskar lägga till på.Eller menar du som en box på startsidan? Klicka på "Välj vad som
Samma sätt, tryck på "registrera träning", välj träningstyp, skriv datum, antal minuter och spara.
Alternativt i kalendern så trycker du på plustecknet för den dag du önskar lägga till på.
Eller menar du som en box på startsidan? Klicka på "Välj vad som
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 23:35Jo du Susanne....det är kanon-enkelt bara man vet hur man skall göra typ..!
Påminner mig om Ingemar Stenmarks legendariska kommentar i TV: " de e omöjlit att förklare fö en som inge förstå.." Tror inte Einstein hade kunnat formulera det bättre...?! (Tror
Jo du Susanne....det är kanon-enkelt bara man vet hur man skall göra typ..!
Påminner mig om Ingemar Stenmarks legendariska kommentar i TV: " de e omöjlit att förklare fö en som inge förstå.." Tror inte Einstein hade kunnat formulera det bättre...?! (Tror