Quote from Guest on 11 October 2010, 21:34Hur får jag två träningspass med olika aktiviteter att räknas som ett?
Nu står det att jag utfört 2 pass, rodd + styrka, jag vill att det ska stå att det är ett pass på en dag. Hur slår jag ihop dom? Går det att ändra inställningarna?
Hur får jag två träningspass med olika aktiviteter att räknas som ett?
Nu står det att jag utfört 2 pass, rodd + styrka, jag vill att det ska stå att det är ett pass på en dag. Hur slår jag ihop dom? Går det att ändra inställningarna?
Quote from Camilla Höög on 11 October 2010, 21:44Det går inte att slå ihop dem till ett. Om du vill att det ska räknas som ett pass så får du välja en aktivitet för båda passen, t.ex. den du gjorde mest eller sätta som "övriga aktiviteter".
Personligen skulle jag nog sätta hela passet som styrketräning
Det går inte att slå ihop dem till ett. Om du vill att det ska räknas som ett pass så får du välja en aktivitet för båda passen, t.ex. den du gjorde mest eller sätta som "övriga aktiviteter".
Personligen skulle jag nog sätta hela passet som styrketräning
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 07:42Känns som många börja önska denna funktion. Även jag!
Känns som många börja önska denna funktion. Även jag!
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 13:30Finns på min önskelista med, t ex för att man då skulle registrera användande av olika skor under olika delar av löppasset.
Finns på min önskelista med, t ex för att man då skulle registrera användande av olika skor under olika delar av löppasset.
Quote from Elias Engqvist on 12 October 2010, 13:40Skulle också vara mycket lättare och vettigare att regga triathlon då!
Skulle också vara mycket lättare och vettigare att regga triathlon då!
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 15:02Men varför är det viktigt att kunna regga olika saker som ett och samma pass? För för målfunktionen är det ju bara att klicka i att räkna allt på samma dag som ett pass.
Men varför är det viktigt att kunna regga olika saker som ett och samma pass? För för målfunktionen är det ju bara att klicka i att räkna allt på samma dag som ett pass.
Quote from Elias Engqvist on 12 October 2010, 15:16Om du vill dela upp årsstatistiken tex:
Triathlon: X timmar...
Löpning: Y timmar
etc
etc
Om du vill dela upp årsstatistiken tex:
Triathlon: X timmar...
Löpning: Y timmar
etc
etc
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 15:24Sko A: X mil
Sko B: Y mil
...
Sko A: X mil
Sko B: Y mil
...
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 15:29Högerfot
Vänsterfot
...
Högerfot
Vänsterfot
...
Quote from Camilla Höög on 12 October 2010, 19:46För årsstatistiken (med olika träningsformer) och för att använda olika utrustning så går det att lägga in flera pass. Det enda värde som blir missvisande om man gör så är "antal träningspass".
Det går att se på klockslagen och tiden att passen hänger iho
För årsstatistiken (med olika träningsformer) och för att använda olika utrustning så går det att lägga in flera pass. Det enda värde som blir missvisande om man gör så är "antal träningspass".
Det går att se på klockslagen och tiden att passen hänger iho