Quote from Guest on 4 January 2008, 07:48Jag har använt sökfunktionen men får ingen träff..hur gör man?
Jag har använt sökfunktionen men får ingen träff..hur gör man?
Quote from Catharina Brattlin on 4 January 2008, 07:58Du går in på personens sida, och klickar på länken "Lägg till den här personen på min kompislista" så är det klart.
Du går in på personens sida, och klickar på länken "Lägg till den här personen på min kompislista" så är det klart.
Quote from Camilla Höög on 4 January 2008, 08:37Vissa personer registrerar sig inte med sitt riktiga namn utan hittar på. Om du vet vilken mailadress de har registrerat sig med så kan du fylla i den mailadressen i rutan längst ner på topplistan och klicka på utmana. Om det är korrekt mailadress så lägg
Vissa personer registrerar sig inte med sitt riktiga namn utan hittar på. Om du vet vilken mailadress de har registrerat sig med så kan du fylla i den mailadressen i rutan längst ner på topplistan och klicka på utmana. Om det är korrekt mailadress så lägg
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 09:44Sticker in med en relaterad fråga: Visst är det så att möjligheten att se vilka som lagt upp mig som kompis (enkelriktat) är borta? Nu ser man väl bara foton på dubbelriktade kompisar...
Sticker in med en relaterad fråga: Visst är det så att möjligheten att se vilka som lagt upp mig som kompis (enkelriktat) är borta? Nu ser man väl bara foton på dubbelriktade kompisar...
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 09:46Fia-Lotta. Olle har lagt tillbaka funktionen. Den ramlade bort av misstag eller nåt.
Klicka på länken "Visa vilka som har mig på sin lista" under din topplista så ser du :). Hoppas jag...
Fia-Lotta. Olle har lagt tillbaka funktionen. Den ramlade bort av misstag eller nåt.
Klicka på länken "Visa vilka som har mig på sin lista" under din topplista så ser du :). Hoppas jag...
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 09:50Tack - ska kolla!!! 🙂
jaaaa - den är tillbaka! (t+)
Tack - ska kolla!!! 🙂
jaaaa - den är tillbaka! (t+)